دفع الوقت چیست؟؟؟؟!!!


حیات غرب - این لغت را زمانی به کار می برند که برنامه ای برای آینده نداشته و به قولی براین باوریم که فعلا این مسئله یا مشکل را بطور موقت حل کنیم تا بعد....!!!!
بر خورد منطقی نکردن و سیاست دفع الوقت را برای حل مشکلات ریز و درشت در طول انقلاب بکار بردن، نتیجه اش این فعالیتهای کف خیابان می شود .
وقتی مطالبات مردم در چارچوب قانون قابل حل نباشد . زیرا قانونگذار از قانون فقط سوت بلبلی زدن را به نمایش می گذارد.وقتی رئیس جمهور منتخب با رای ۲۴ میلیون توسط رسانه ملی کشور راحت نمی تواند با مردم سخن بگوید . وقتی جواب هر گونه در خواست منطقی پاس دادن به این نهاد و آن نهاد می شود ، در نهایت بخشی از جامعه سرخورده و عصیان گر میشود .که نتیجه دفع الوقت مدیریت کردن است .


در قبال اختلاس‌ها ، چپاول صندوق بازنشستگی ، کلاهبرداری آشکار موسسات مالی و بانکها که چون زالو شیره ی جان مردم را مکیده اند ودر قبال کوچکتر شدن سفره طبقات پایین اجتماع ، دولتمردان تنها تاکتیک دفع الوقت را بکار برده اند .

هر دولتی و هر مقامی گناه بی عرضگی ها و کم کاریها را به گردن هم انداختن و این وسط عنصر زمان بدون هیچ استفاده ای از دست رفت.
گره ی کوری که اکنون کشور ما را به ورطه ناکجاآباد سوق داده محصول دفع الوقت دولت‌هایی ست که در زمان انتخابات با هر حربه ای با دادن وعده و وعید ملت را به پای صندوق آرا کشانده و چون وقت عمل فرا می‌رسد بدلیل نداشتن قدرت اجرایی لازم ، مجبور به دفع الوقت شده تا چهارسال بعدی و انتخاباتی دیگر.....

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی