تکذیب خبر شکستگی عرشه تقاطع غیر همسطح در میدان سپاه /شهرداری به دلیل تشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند.

حیات غرب -  پیرو انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص مشاهده ترک و شکاف در عرشه های بتنی تقاطع در حال ساخت میدان سپاه ، شهردار کرمانشاه این خبر را کذب محض عنوان کرد .
شهردار کرمانشاه در این خصوص گفت : این خبر را کذب محض . تمام عرشه های پیش ساخته این تقاطع با ضوابط فنی و مهندسی و با حضور دو مشاور بین المللی  با تجربه  ساخته شده است و هیچگونه مشکل فنی ندارد و خبر منتشر شده کذب است و به نوعی تشویش اذهان عمومی است و  قابل پیگیری قضایی است .

شهردار کرمانشاه یادآور شد ،: تمام ضوابط ایمنی و فنی در خصوص ساخت این تقاطع در نظر گرفته شده است و در موعد مقرر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه های بزرگ و کارآمدی در سطح کرمانشاه در حال اجرا است خاطر نشان کرد : چندین پروژه بسیار کارآمد در سطح شهر کرمانشاه توسط شهرداری در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها بسیاری از مشکلات کلانشهر کرمانشاه مرتفع خواهد شد .

وی افزود : متاسفانه عده ای سعی دارند که روند توسعه شهری کرمانشاه را با چالش روبرو کنند و با درج اخبار کذب بر علیه شهرداری افکار عمومی را  دچار تشویش  کنند که امیدواریم رسانه ها با اطلاع رسانی درست و نقدهای منصفانه روند پیشرفت پروژه ها را تسریع کنند 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی