فرمانده انتظامی استان: طرح "هر کلانتری یک شهر" در کرمانشاه اجرا می‌شود

سردار «مهدی حاجیان» در همایش تحول کوپ فرماندهی انتظامی استان که در محل پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه ما در مجموعه فراجا باید خوشحال باشیم که افتخار خدمتگزاری به مردم را در لباس مقدس پلیس پیدا کرده ایم.

وی از کلانتری ها و پاسگاه ها به عنوان پناهگاه مردم و محلی برای برای دادخواهی و فریادرسی شهروندان یاد کرد و گفت: کلانتران ما نیز فریادرس مردمی هستند که حقی از آن ها تضییع و یا خطری آن ها را تهدید می کند.

او با بیان اینکه پلیس محل رجوع مردم است و آن ها با هزاران امید به ما برای رفع مشکلشان مراجعه می کنند، گفت: وظیفه داریم تا آخرین توان برای رفع مشکلاتشان تلاش کرده و حتما باید قدر فرصتی که برای خدمتگزاری پیدا کرده ایم را بدانیم.

سردار حاجیان با بیان اینکه مهمترین مطالبه امروز مردم، ایجاد امنیتی پایدار در شهر و جامعه است، تصریح کرد: پلیس علاوه بر اجرای درست و به موقع وظایف خود در این حوزه، از دستگاه های اجرایی دیگر هم که در این حوزه مسئولیت دارند،

مطالبه گری خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه باید تغییرات در حوزه ایجاد امنیت آغاز شود، گفت: امنیت یک محصول جمعی است و لازم است همه دستگاه ها نسبت به آن حساس بوده و نقش آفرینی کنند، پلیس هم علاوه بر اجرای وظایف خود به عنوان ضابط قضائی، فراتر از آن و به عنوان ضابط قانونی وارد عمل شده و حتما از دیگر دستگاه ها برای سهیم شدن در ایجاد امنیتی پایدار که خواست و مطالبه عموم مردم و شهروندان است، مطالبه گری خواهد کرد.

وی در ادامه کلانتری ها را پناهگاه مردم و محلی برای دادخواهی شهروندان معرفی و تصریح کرد: کلانترهای ما نیز فریادرس مردمی هستند که مورد ظلم واقع و حقی از آن ها گرفته شده است و یا خطری آن ها را تهدید می کند.

سردار حاجیان با اشاره به اجرای طرح "هر کلانتری یک شهر" ، گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح، رئیس و مسئولان کلانتری باید اشرافیت کاملی نسبت به حوزه استحفاظی خود داشته باشند، افراد مسئله دار آن حوزه را شناسایی و مکررا هشدارها و اخطارهای لازم را به آن ها بدهند تا این افراد بدانند تحت نظارت پلیس قرار دارند و اگر دست از پا خطا کنند حتما با واکنشی قاطعانه مواجه خواهند شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی