دلیل سلب عضویت غلامی از شورای شهر چه بود؟

 به‌دنبال سلب عضویت کامبیز غلامی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، پیش از ظهر امروز جلسه معارفه عضو جدید با حضور ۹ نفر از اعضا در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم خسرو زرافشانی به‌عنوان نخستین عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پیشگاه قرآن سوگند یاد کرد که در راستای ارائه خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

علت سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تشکیل پرونده قضایی است

سید جلال موسوی در مراسم معارفه عضو جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: سلب عضویت کامبیز غلامی به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تصویب هیئت حل اختلاف مرکزی انجام و آنجا درباره پرونده تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: با توجه به خروج کامبیز غلامی از شورای اسلامی شهر کرمانشاه، نخستین عضو علی‌البدل آقای خسرو زرافشانی در جلسه امروز سوگند یاد کردند.

نماینده فرماندار کرمانشاه علت سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه را پرونده قضایی این فرد اعلام کرد.

وحدت اعضای شورای شهر کرمانشاه سبب تسهیل‌گری در تصمیم‌گیری می‌شود

هاشم درویشی نیز در این مراسم، اظهار داشت: باید در راستای ارائه خدمات به مردم محروم و کم‌برخوردار تلاش جدی شود زیرا خدمت به مردم بالاترین عبادت و ذخیره آخرت است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات قبلی، خاطرنشان کرد:امروز در موقعیتی قرار داریم که مردم به خدمت نیاز دارند.

درویشی گفت: شوراهای اسلامی شهر در حوزه‌های مختلف دارای قدرت تصمیم‌گیری هستند که شاید در اجرا بر اساس قانون اجازه دخالت نداشته باشد اما به‌عنوان یک پارلمان محلی و مجلس عوام، خدماتی را به مردم ارائه می‌کند.

وی افزود: همچنین شورای اسلامی شهر کرمانشاه سعی کرده که حامی شهرداری باشد که البته این موضوع موفقیت‌هایی را به‌دنبال داشته است.

درویشی با تاکید بر ضرورت ترویج تفکری نو بر مجموعه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل خدمت‌گذاری، نیازمند حاکمیت وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه هستیم‌.مرصاد نیوز

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی