زنگ اوقات فراغت در ۶۰ پایگاه بسیج کرمانشاه

سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران که در راستای تشریح برنامه‌های اوقات فراغت برگزاری شد، اشاره‌ای به نقش مهم اهالی رسانه به عنوان افسران جنگ نرم در بحث امیدآفرینی و مبارزه با تبلیغات دشمن، داشت.

وی، از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۶۰ پایگاه مقاومت بسیج سطح استان از اول تیرماه خبر داد و گفت: شرکت در کلاس‌ها برای همه جوانان و نوجوانان حتی کسانی که عضو بسیج نیستند، به جز برخی کلا‌س‌های فوق‌ برنامه‌ای و اردویی رایگان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش هر پایگاه را یک‌ هزار نفر اعلام کردو گفت: برنامه‌های بصیریتی تربیتی، آموزشی، جلسات قرآنی، ورزشی، اردویی و... با همکاری ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و آموزش و پرورش در این کلاس‌ تابستانی برگزار می‌شود.

وی از طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس به عنوان دیگر برنامه‌ در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین کسب مهارت یاد کرد و گفت: این برنامه طی سال‌های گذشته با عنوان طرح هجرت با مشارکت دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

بهشتی‌راد در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه امامت در شهر کرمانشاه با اهتراز  بزرگ‌ترین پرچم غدیری به ابعاد ۴۰۰ متر در پارک شیرین آغاز شد که ویژه برنامه آن  این دهه نیز در روز پنجشنیه شب عید غدیر در بلوار طاق‌بستان برگزار خواهد شد.

وی از اربعین به عنوان  فرصتی برای تبیین قیام امام حسین (ع) یاد کرد افزود: باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد. در صدد هستیم مواکبی را با حضور نوجوانان و جوانان در ایام اربعین برپا کنیم و مدیریت آن را بر عهده خود آن‌ها بگذاریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی