راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه برگزار شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد.

 راهپیمایی ۱۳ آبان مردم کرمانشاه با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» از چهار راه مدرس آغاز و تا میدان آزادی این شهر ادامه یافت.

اقشار مختلف مردم کرمانشاه با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی که روی آنها شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و مرگ بر انگلیس درج شده بود، این روز را گرامی داشتند.
شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر اسکتبار انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فریبکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشته و جنایات وحشیانه اسراییل غاصب را در فلسطین اشغالی محکوم کردند.

حاضران در راه پیمایی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویری از رهبر کبیر انقلاب اسلام و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشتند، یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان بیعت کردند.

آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا، آدمک‌ها و تابوت روسای جمهور آمریکا و اسراییل و برپایی ایستگاه‌های نقاشی و موکب‌های پذیرایی از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمانشاه بود.
حمیدرضایی حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سخنران مراسم ۱۳ آبان امروز کرمانشاه بود و در پایان راهپیمایی هم قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسراییل و استکبار جهانی قرائت شد که با تکبیر شرکت‌کنندگان در مراسم مورد تایید قرار گرفت.

حمیدرضا حاجی بابایی در این مراسم راهپیمایی طی سخنانی گفت: امروز تفکر جهانی به همت حاج قاسم سلیمانی تفکر عاشورایی و کربلایی شده است؛ تفکر عاشورایی و کربلایی در جوانان پرشور انقلابی ما در حماس و غزه در برابر رژیم صهیونیستی صف کشیده اند.
وی اظهار کرد: نام شهید سلیمانی به عنوان نماد انقلابی‌گری به جا مانده است، ایشان هر آنچه که داشت فدای اسلام و مردم کرد، مردم سلیمانی را دوست دارند چون منطبق بر انقلاب و خون شهیدان است و حرکت او دنیا را به لرزه در آورد.

همزمان با کرمانشاه، راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۴ شهر دیگر این استان برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی