دعوت فرماندار کرمانشاه برای مشارکت مردم در طرح ملی «شهریاران»

حیات غرب - محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران در تشریح طرح ملی شهریاران، اظهار کرد: دولت مردمی در راستای تحقق شعار و رویکرد مردمی‌سازی در سطوح مختلف اجرایی تا سطوح فرمانداران شهرستان‌ها بر آن است با توجه به شئون و ساحت‌های مختلف از جمله ساحت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اجرا، نظارت و بازرسی با دعوت از نخبگان، اعضای حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی در راستای رفع مشکل شهرستان کرمانشاه با ارائه ایده‌ها و نقطه نظرات گام‌های موثری بردارد. در این طرح همه افرادی که می‌توانند در حل مسئله مشارکت داشته باشند، نقش دارند.

وی تصریح کرد: هدف دولت در اجرای طرح شهریاران حرکت در راستای گفتمان و منویات مقام معظم رهبری است که برگرفته از بیانات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب دارد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی بتوانیم در راستای بهینه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران،گام برداریم.

فرماندار کرمانشاه در پایان، از تمام جامعه نخبگانی، حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی در راستای شرکت در این پویش دعوت به عمل آورد.

گفتنی است، طرح ملی شهریاران با شعار«شهریاران، ایرانِ در میدان» با هدف اینکه اقشار مختلف، شهریار ایران هستند و باید وارد میدان شده و با یکدیگر هم‌افزایی کنند؛ عنوان عملیات محوری ستاد مردمی‌سازی دولت است که پوستر و سرود این طرح توسط رئیس جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت رونمایی شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی