امام جمعه کرمانشاه: حماسه ۹ دی این توان را به ما داد که مقابل توطئه‌های بزرگتر دشمنان بایستیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در حماسه ۹ دی دو عنصر هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم آگاه ما دست‌به‌دست هم داد و یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با گرامی‌داشت رشادت‌، شجاعت‌ و بصیرت ملت ایران اسلامی در نهم دی‌ ماه سال ۱۳۸۸، اظهار کرد: ویژگی فتنه این است که فضا به‌نحوی غبارآلود می‌شود که تشخیص حق از باطل برای انسان‌هایی که در معرض فتنه قرار گرفته‌اند، بسیار دشوار می‌شود و در جریان حوادث پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ هم چنین شرایطی در کشور حاکم بود.

وی دشمنان خارجی و عوامل داخلی‌شان را میدان‌دار فتنه سال ۱۳۸۸ خواند و گفت: اهمیت آنچه که در نهم دی‌ ۱۳۸۸ رقم خورد و ملت بزرگ ما در این روز حماسه آفریدند در این است که به‌رغم اینکه دشمنان و عوامل داخلی‌شان با موج افترا و تهمت تقلب در انتخابات، فضا را برای مردم ما غبارآلود کرده بودند تا تشخیص حق از باطل برای مردم دشوار شود، اما مردم بصیر ایران اسلامی با حضور به موقع خود توطئه‌های آنها را خنثی کردند.

امام جمعه کرمانشاه با مروری بر اهمیت اطاعت از رهبری و اثرگذاربودن پیوند بصیرت ملت و هدایت‌گری امام امت، اظهار داشت: در جریان این حوادث پرچم‌داری هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی‌ها و به‌ویژه خطبه‌های نماز جمعه تهران که توسط معظم‌له انجام شد، مسیر را بر ملت ما روشن کرد. همچنین بصیرت مردم سربلند و مجاهد ما هم در تشخیص حق از باطل و اینکه این یک فتنه بزرگ برای نابودی کشور و انقلاب اسلامی است، بسیار حائز اهمیت بود.

غفوری ادامه داد: به واقع در حماسه ۹ دی دو عنصر هدایت‌گری رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم آگاه ما دست‌به‌دست هم داد و یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد تا دشمن در این صحنه هم ناکام بماند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه حوادث فتنه ۱۳۸۸ تجربه‌ای بزرگ برای ملت ایران بود، عنوان کرد: این یک تجربه بزرگ برای ملت مجاهد، آگاه، بصیر و سربلند ایران اسلامی بود که به ما این توان را داد تا بتوانیم در مقابل توطئه‌هایی از این‌دست، ولی بسیار بزرگ‌تر و فراگیرتر نظیر فتنه سال ۱۴۰۱ در جنگ شناختی، ترکیبی و ادراکی که دشمن با حضور غول رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت، با آگاهی کامل ایستادگی کنیم.

 غفوری صحنه‌های گوناگون پیروزی جبهه‌ اسلام، انقلاب اسلامی و ملت‌های مظلوم، به‌ویژه ملت سربلند ایران اسلامی در مقابل دشمنان مستکبر و به‌ویژه شیطان بزرگ را درس عبرتی دانست و تصریح کرد: به‌فضل‌ خدا ملت سربلند و آگاه ایران اسلامی در عصر غیبت کبری، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) خواهند بود.

انتهای پیام

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی