ملاقات مردمی نیکزاد عباسی معاونت پیشگیری دادگستری استان کرمانشاه و دیگر مسئولین با شهروندان محله دولت آباد

حیات غرب -  روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ از ساعت 18 ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان کرمانشاه با اهالی شریف محله دولت آباد در مسجد حضرت محمد المصطفی(ص) برگزار گردید . حضور برادران و خواهران اهل تشیع ، تسنن و اهل حق با همراهی امامان جمعه و طرح مشکلات عمومی بدون گرایشات قومی یکی از مناظر زیبای این ملاقات مردمی بود که نشان از همدلی و همراهی و زندگی توام با اخوت اسلامی در این محله است .

در مدیریت جدید دادگستری استان کرمانشاه  این ملاقاتهای مردمی از شهرک پردیس شهر کرمانشاه شروع و قرار است در فواصل زمانی معین در کلیه محلات انجام شود .

خوشبختانه این ملاقاتهای مردمی توسط مسئولین قضایی در استان کرمانشاه نهادینه شده است و مزایای زیادی دارد . از جمله اهداف ملاقات‌های مردمی،می توان به رسیدگی به مسائل و مشکلات . دسترسی آسان مردم با مسئولین قضایی استان در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد

 در ملاقات مردمی مسجد حضرت محمد المصطفی(ص)  که معاونت پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از همکاران ایشان  حضور داشتند  ضمن استماع سخنان مردم ،در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها در این مرکز فرهنگی و مذهبی قرار گرفته و برای همه درخواستهای آنها دستورات مقتضی صادر گردید .

 

مشکلات مردم در ملاقاتهای مردمی به دو دسته تقسیم می شوند. بخشی از درخواستها حقوقی و قضایی و مربوط به دستگاه قضا است که دستورات مقتضی صادر میشود و بخشی دیگر از درخواست مربوط به سایر ادارات استان می باشد .که در این خصوص ضمن آسیب شناسی و رایزنی با اداره مربوطه برای رفع مشکل ،روندی طی میشود که مردم در آن ادارات با مشکل مشابه دچار نشوند .

 

دادگستری  استان کرمانشاه سه خصیصه مردمی بودن، ضد فساد و انقلابی بودن را در این ملاقاتها سر لوحه کار خود قرار داده است. با این ویژگیها  ، مردم بیش از پیش دستگاه قضا را مامن و پناهگاه خود می دانند .و این اقدامات ارزنده در جهت رشد پشتوانه اجتماعی و اعتماد سازی بسیار موثر است .

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی