عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران:بسته ارزی جدید 500 هزار تومان سکه را کاهش داد


حیات غرب - محمد کشتی‌آرای ( عضو هئیت مدیره طلاوجواهر  تهران)  در مورد روند نزولی قیمت سکه گفت: این روند از ظهر دیروز آغاز شده و تا امروز نیز ادامه داشته است، به‌طوری‌که در این بازه زمانی شاهد کاهش 500 هزار تومانی در قیمت سکه بودیم اما  از ظهر امروز کمی روند صعودی به خود گرفته و قیمت فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام ( ره) در صرافی‌ها در 3 میلیون و سیصدوهفتاد هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: بسته جدید ارزی عمده‌ترین تاثیر را در این روند داشته است و باعث شده تا قیمت دلار از بالای 11 هزار تومان به زیر 9 هزار تومان سقوط کند، چون قیمت طلاوسکه از حاصلضرب قیمت ارز و قیمت جهانی طلا به دست می‌آید بنابرین شاهد کاهش قیمت در بازار هستیم.

کشتی‌آرای تصریح کرد: این روند نزولی باعث کاهش 200 هزار تومانی حباب سکه شده است بطوری‌که حباب سکه از 800 هزار تومان به  600 هزار تومان رسیده است و به نوعی شاهد مازاد عرضه در بازار هستیم.

وی این روند را موقتی ندانست و افزود: این فضا موقتی نیست، چون از فردا نیز نوبت دوم  واگذاری سکه‌های ثبت‌نام‌ شده آغاز می‌شود و این در به تعادل رسیدن بازار که همه به نوعی منتطر آن بودند، کمک می‌کند.ایلنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی