گازرسانی به ۳۵۲ روستای کرمانشاه در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گازرسانی به ۳۵۲ روستا به علاوه شهرهای نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله با مجموع اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیروس شهبازی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: درحال حاضر ۹۹ درصد خانوارهای شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۲ درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به یک‌هزار و ۶۸۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی ادامه داد:گازرسانی به ۳۵۲ روستا به علاوه شهرهای نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله با مجموع اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است که با اتمام آن‌ها درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به ۹۴ درصد و درصد نفوذ کل استان به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید و با گازرسانی به روستاهای واجد شرایط (بند ق) ضریب گازرسانی روستایی به ۱۰۰درصد ارتقاء خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۹ بیش از ۵ هزار و ۵۷۳ کیلومتر شبکه‌گذاری‌، ۸۴ هزار و ۷۳۳ عدد نصب انشعاب، ۲۳۵ هزار و ۷۲۶ اشتراک‌پذیری در استان انجام شده است.

وی یادآور شد: در این راستا طی مدت مذکور تعداد هفت شهر، یک‌هزار و ۴۳۰ روستا و یک‌هزار و ۱۶۹ واحد صنعتی و ۱۴ جایگاه CNG گازرسانی شده که دربخش گازرسانی به روستاها رشد ۷۰۰ درصدی در بخش شبکه‌گذاری در استان رشد بیش از ۱۰۸ درصدی و در بخش صنایع رشد ۸۸ درصدی و در بخش اشتراک‌پذیری رشد ۵۵ درصد را داشته است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی