در سال 1401 برای استان کرمانشاه بیش از 46 هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است

حیات غرب - مختار احمدی  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سند اجرایی اشتغال در سال جاری 46 هزار و 82 فرصت شغلی پیش‌بینی شده است، گفت: بر اساس داده‌های سامانه رصد تاکنون نزدیک به 30 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

احمدی سهم استان کرمانشاه از تسهیلات ساماندهی مشاغل خانگی در امسال را 103 میلیارد تومان اعلام کرده و گفت : از ابتدای سال تاکنون بیش از 36 میلیارد تومان از تسهیلات مشاغل خانگی با پیش بینی هزار و 32 فرصت شغلی به طور طرح مستقل، تحت پوشش و پشتیبان در استان جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با ارائه شیوه‌نامه اجرایی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزا موضوع بند(ب) تبصره(16) قانون بودجه 1401 کل کشور با بیان اینکه این تسهیلات برای طرح‌های خود اشتغالی به مبلغ 150 میلیون تومان و طرح‌های کارفرمایی تا مبلغ چهار میلیارد تومان پرداخت می‌شود گفت: 2500 میلیارد تومان از این تسهیلات برای استان کرمانشاه اختصاص یافته که پیش بینی می‌شود با جذب آن زمینه اشتغال 17 هزار فرصت شغلی جدید به منظور کاهش دو درصدی نرخ بیکاری ایجاد شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به موضوع زنجیره ارزش و مشاغل خرد که رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر را به دنبال داشته شد، توجه کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی