معاون اقتصادي استاندار: همايش تامين مالي غرب کشور سوم آذر در كرمانشاه برگزار مي شود/کرمانشاه میزبان صندوق های بزرگ تامین سرمایه کشور/ فرصتی کم نظیر برای جذب سرمایه های کلان در استان

"بهزاد باباخاني" در جلسه هماهنگي براي برگزاري همايش تامين مالي واحدهاي توليدي غرب کشور در كرمانشاه از دستگاه ها و سازمان هاي ذيربط خواست كه نهايت همكاري و هماهنگي خود را براي برگزاري هر چه بهتر اين همايش بكار گيرند.

وي عنوان كرد: این همایش سوم آذرماه با حضور مدیران ارشد بورس و فرابورس کشور، مسئولان اقتصادی کشوری، استاندار و مدیران اقتصادی استان، صندوق‌های بزرگ تامین سرمایه کشور، شرکت‌های دانش بنیان و صنعتی متقاضی حضور در بورس و فرابورس و با حمایت استانداری کرمانشاه و مشارکت اتاق بازرگانی و بورس منطقه‌ای غرب کشور در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وي ادامه داد: در اين همايش پنل هاي مختلفي به منظور اطلاع رساني از دستاوردها و ظرفيت هاي استان در بخش دانش بنيان، فناوري، شركت ها و كارخانجات با حضور مديران بخش خصوصي و اجرايي و كارآفرينان و شركت هاي دانش بنيان ايجاد و برگزارخواهد شد.

وي برگزاري اين همايش را فرصت خوبي براي ظرفيت هاي اقتصادي و توليدي استان عنوان كرد و خواستار اطلاع رساني دقيق و مناسبي از جزییات همایش شد.

New layer...
New lay

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی