پدیده شوم قاچاق مواد غذایی به عراق و گرانی این کالاها در استان

حیات غرب - دولت همواره فرصت مناسب را برای صادر کنندگان کالا  فراهم می نماید .

 در زمانهای از سال   و برای کنترل بازار و عدم تحمیل گرانی مضاعف به مردم  دولت صادرات برخی کالاها را محدود یا ممنوع می کند . ولی متاسفانه افراد فرصت طلب از گرانی کالا در دو طرف مرز سوء استفاده نمود ه و برای سود بیشتر حاضر هستند هم میهنان خود را در تنگنا قرار دهند . لذا برخورد جدی با اینگونه افراد همواره مورد تایید مردم بوده است .

جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه حین گشت زنی حوالی مرز خسروی به یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه بار داخل یک خودرو عراقی بود، مشکوک و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ تن گوجه فرنگی قاچاق که به شکل ماهرانه‌ای زیر بار فلفل دلمه‌ای مخفی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال است گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر برای صدور احکام به دستگاه قضا معرفی شدند.

سردار سلمانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: کشفیات صورت گرفته در هشت ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی