استاندار کرمانشاه: مولدسازی فرصتی بسیار مناسب برای تکمیل پروژهای اولویت دار و نیمه کاره است/ مدیران استان موظفند از فرصت مولدسازی به بهترین شکل استفاده کنند

حیات غرب - استاندار کرمانشاه مولدسازی را فرصتی بسیار مناسب برای تکمیل پروژهای اولویت دار و نیمه کاره دانست و گفت: مدیران استان موظفند از فرصت مولدسازی به بهترین شکل استفاده کنند.

محمدطیب صحرایی روز شنبه ۲۲ مهرماه در نشست شورای اشتغال استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد؛ با تاکید بر اهمیت شهرک‌های صنعتی برای پیشرفت و تعالی استان عنوان کرد: سرمایه گذاری در زمینه ارتقای زیرساخت‌های شهرک های صنعتی به رشد استان در حوزه‌های مختلف تولید، اشتغال و صادرات کمک می‌کند و جزو اولویت های استان است.

وی بر اهلیت سرمایه‌گذاران تاکید کرد: زمین‌های شهرک صنعتی باید در چهارچوب یک ضوابط خاص و به افراد دارای اهلیت واگذار شود و در صورت ناتوانی در اجرای پروژه مذکور، این ظرفیت در اختیار دیگران قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در شهرک های صنعتی و کشاورزی فاصله میان موافقت ها تا اقدامات اجرایی و تحقق اهداف این واگذاری باید، روشن و شفاف باشد.

صحرایی در بخش دیگری از سخنانش مولدسازی را راهکاری برای اجراي پروژه‌های نیمه کاره در سطح استان دانست و گفت: در نشست اخیر با دکتر مخبر معاون اول رئیس‌جمهور بر مولدسازی و تهاتر اموال مازاد به عنوان یک راهکار مناسب برای اجرای طرح ها و پروژه های نیمه کاره در حوزه های مختلف تاکید شد.

 وی تاکید کرد: مولدسازی فرصتی بسیار مناسب برای تکمیل پروژهای اولویت دار و نیمه کاره است و همه مدیران موظفند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

در این جلسه گزارش توزیع اعتبارات کمک های فنی و اعتباری سال ۱۴۰۲ و برنامه توسعه کشت محصولات گلخانه ای و همچنین برنامه توسعه خوشه ها و شبکه های کسب و کار و گزارش آخرین وضعیت عملکرد تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سنواتی استان ارائه و مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

همچنین شرکت شهرک های صنعتی در گزارشی به بیان برنامه ها و طرح های این مجموعه پرداخت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی