استاندارکرمانشاه: رشد اشتغال در کرمانشاه بیشتر از میانگین کشوری است

حیات غرب - محمدطیب صحرایی عصر روز جمعه در اختتامیه کارگاه آموزشی سه روزه "وصال نیکان" در سرسرای اجتماعات امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان خدمتگذار استان کرمانشاه وظیفه خود میدانم که اعلام کنم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تلاش جدی و وافری انجام می دهد که اقشار مختلف مردم از زندگی سعادتمندی برخوردار باشند و دولت کمک می کند هم‌افزایی بیشتری در بین مردم و مسئولان برای تسهیل در جهت حل مشکلات انجام دهد.

وی با بیان اینکه تمام توان خود را برای خدمتگذاری به زنان و مردم این استان صرف می کنم، عنوان کرد: سال‌ها مرکز آمار ایران کرمانشاه را به عنوان استان اول یا دوم بیکاری اعلام می کرد اما با یک تلاش جمعی و کار مضاعف در سه ماهه اول سال، نرخ بیکاری در کرمانشاه پنج پله رشد داشت.

وی ادامه داد: رشد استغال در کشور یک درصد بوده ولی در استان کرمانشاه سه درصد است و این خبر خوبیست که آرام آرام تاثیر آن خود را نشان می‌دهد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی روشها و راه‌حل علمی مختلفی وجود دارد، افزود: معتادان متجاهر که پیامدهای تلخی برای جامعه و خانواده دارد در استان کرمانشاه در حال ساماندهی هستند.

صحرایی افزود: روز گذشته در شهرستان کنگاور از بزرگترین مرکز صیانت و بازپروری بازدید شد که معتادان ضمن سم‌زدایی و غربالگری، مهارت را می آموزند و پس از کسب حرفه و شغل به دامن جامعه باز می‌گردند.

استاندار کرمانشاه در خاتمه با استناد به آیات و روایات مختلف نکاتی را در جهت خودشناسی، خداشناسی و تمرین رفتار با دیگران بیان کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی