کشتارگاه صنعتی روانسر قادر به تامین سالانه ۱۲ هزار تن گوشت بهداشتی است

حیات غرب - مدیر کشتارگاه صنعتی دام شاهو روانسر گفت: این کشتارگاه قادر است سالانه با تولید ۱۲ هزار تن گوشت قرمز نیاز شهرهای منطقه اورامانات را به گوشت سالم و بهداشتی به طور کامل تامین کند.

کیومرث رضایی  اظهار کرد: این کشتارگاه که در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا احداث شده نخستین کشتارگاه صنعتی در منطقه اورامانات محسوب می شود که با سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: با احداث این کشتارگاه که بدون دریافت تسهیلات و با سرمایه‌گذاری کامل بخش خصوصی احداث شده قادر است روزانه ۱۵۰ راس دام سبک و ۱۵ راس دام سنگین را کشتار و به صورت کاملا بهداشتی و تحت نظارت های شبکه دامپزشکی در اختیار شهروندان قرار دهد.

مدیر کشتارگاه صنعتی شاهو روانسر یادآور شد: با آغاز به کار این کشتارگاه که سالانه قادر است ۱۲ هزار تن گوشت را تولید و روانه بازار مصرف کند زمینه اشتغال برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز فراهم شده است.

استان کرمانشاه هم اینک دارای سه واحد کشتارگاه صنعتی در شهرهای کنگاور، بیستون و ماهیدشت است که با افتتاح این کشتارگاه جدید به چهار واحد رسید.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی