نشست مدیران و پیشکسوتان آموزش و پرورش با مشاور مدیر کل

نشست جمعی از مدیران پیشکسوت نواحی سه گانه آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه، روز شنبه 10 اسفندماه92 با حضور مشاور مدیرکل در اتاق ریاست ناحیه3 برگزار شد.

در راستای تحقق وعده تشکیل اتاق فکر،و تشکیل جلسات با گروههای مختلف آموزشی و پرورشی، نشست جمعی از مدیران پیشکسوت نواحی سه گانه آموزش و پرورش  برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محبی مشاور مدیر کل و نجفی مدیر ناحیه3 ضمن خیر مقدم، مطالبی را پیرامون برنامه ها ارائه دادند و هر یک از مدعوین به ارائه دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

در این نشست صمیمی که به منظور بهره گیری از تجربیات و همفکری پیشکسوتان، به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه3 برگزار شد، مدیران اسبق و صاحب نظر، تجربیات مدیریتی و اجرایی خود را ارائه دادند و در جهت رشد و بالندگی و پیشرفت همه جانبه برنامه های آموزش و پرورش تاکید کردند.

شایان ذکر است این جلسه که به مدت 4:30 ساعت به طول انجامید در خصوص اهم مسائل و برنامه های آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر گردید و مدیران پس از ارائه دیدگاهها، آموخته‌ها و اندوخته‌های تجربی و علمی خود در قالب یافته‌های فردی یا سازمانی، راهکارهایی لازم را بیان نموده و طی سخنانی از تشکیل این جلسه تشکر و قدردانی نمودند

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی