نادر دارستانی عنوان اول سرمقاله را در جشنواره مطبوعات کسب کرد.

نادر دارستانی

اولین جشنواره فصلی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها به همت سرای روزنامه نگاران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی، اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمانشاه و رئیس سرای روزنامه نگاران ایران برگزار شد.

در بخش اهدا جوایز نماینده هیئت داوران آقای حشمت اله سلطانی بیانه هیئت داوران را قرائت کرد که نشان از درایت هیئت داوران نسبت به درک و تشخیص تنگناهای نشریات محلی بود .سپس  جوایز منتخبین به آنها تقدیم شد.

آقای نادر دارستانی روزنامه نگار کهنه کار و توانا و سردبیر هفته  نقد حال جایزه ویژه سرمقاله را دریافت کردند . گفتنی است این هفته نامه بیشترین جایزه را در این دوره از جشنواره به شرح زیر به خود اختصاص داد .

در بخش‌های کاریکاتور (بابک شکری)، صفحه‌آرایی (ثریا صفری)، گزارش (داوود نوری‌علا)، تیتر (روح‌انگیز فتحی) و سرمقاله (نادر دارستانی) همگی از این هفته نامه خوش درخشیدند.

هفته‌نامه مبشر (کیومرث پاشایی) در بخش خبر نشریات عنوان سوم را کسب کرد و نشریه نسیم غرب (عبدالله مرادی) در بخش گزارش به عنوان دوم رسید.

نشریه شمیم صبا (سوسن امیری) در بخش تیتر به رتبه نخست رسید و نشریه رازآور در بخش تیتر (محسن عباسی‌فرد)، سرمقاله (محسن و قاسم عباسی‌فرد) عناوین اول و سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه مربوط به نشریات نیز نشریه کرمانشاه (قاسم عباسی‌فرد) به عنوان نخست دست یافت و در بخش گزارش نشریه کرمانشاه (اعظم چقازردی) اول شد

در بخش خبرگزاری‌ها و داوری آثار مربوط به عکس، منا اشرفی از خبرگزاری موج به رتبه اول دست یافت و هیئت داوران اثری را حائز رتبه‌های دوم و سوم ندانستند.

در بخش تیتر مربوط به خبرگزاری‌ها هادی نوروزی از خبرگزاری ایسنا به رتبه نخست دست پیدا کرد و فرزاد منتی از خبرگزاری فارس عنوان دوم را به‌خود اختصاص داد و عنوان سوم این بخش نیز به علی کریم‌زاده از خبر گزاری فارس رسید.

محبوبه علی‌آقایی از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست بخش گزارش خبرگزاری‌ها را کسب کرد و سروش زنگنه از خبرگزاری موج به عنوان دوم رسید و کیانوش یعقوبی از خبرگزاری فارس به رتبه سوم دست یافت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی