به مسائل آموزش و پرورش به صورت ویژه رسیدگی می گرد

مهندس رضایی بابادی در دیدار با  مدیرکل آموزش و پرورش استان ‘ معاونین و مدیران زیرمجموعه این اداره کل با مهندس ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه  : آموزش و پرورش به لحاظ جایگاه و رسالت خود که همانا تربیت و تعلیم نوجوانان و جوانان کشور است دارای اهمیت بسیار مهمی است‘ لذا به مشکلات این مجموعه به صورت ویژه رسیدگی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات و مسائل آموزش و پرورش حل گردد تا این مجموعه بدون دغدغه به انجام وظایف محوله خود بپردازد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آموزش و پرورش به لحاظ ساختاری و وظایف خاص خود به تعلیم و تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند‘ می پردازد لذا برای انجام این مهم باید نهایت اهتمام خود را بکار گیرد.

مهندس رضایی بابادی همچنین نقش آموزش و پرورش در گرایش دانش آموزان به سمت فراگرفتن مهارت های فنی و ارائه آموزش های لازم در این زمینه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هم اکنون که اقدامات خوبی جهت ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی در استان در دست انجام است باید زمینه کسب مهارت های فنی وجود داشته باشد تا پس از تکمیل و اجرای این پروژه ها ‘ متخصصین و نیروهای مجرب از استان در این واحدها مشغول به کار و فعالیت گردند.

وی بیان داشت: مدیریت ارشد استان نهایت اقدامات لازم را برای حل مسائل آموزش و پرورش انجام خواهد داد و این اداره کل در تمامی زمینه ها برای پیشرفت و بالکندگی فکری جوانان و دانش آموزان باید دارای طرح و برنامه باشد.

در این مراسم مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان به بیان نکته نظرات خود در خصوص آموزش و پرورش پرداختند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی