روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی به محسن کرمیان سپرده شد

 

محسن کرمیان به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی معرفی شد
 

 محسن کرمیان  از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی   به عنوان مدیر روابط عمومی این اداره کل معرفی شد مدیر جدید   روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دارای  تحصیلات کاردانی روابط عمومی و کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی می باشد

وی از  ابتدای دوران نوجوانی با توجه به علاقه مندی به رشته های فنی در زمینه برق ساختمان فعالیت نموده و تقریباً رشد قابل قبولی داشته است.

همچنین  کرمیان در کنار کارهای  فنی علاقمند به رشته های هنری نیز بوده که در رشته خوشنویسی را تا حد عالی طی نموده است   .

مدیر جدید روابط عمومی در دوره کاردانی روابط عمومی و نیز کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی  با معدل (الف) فارغ التحصیل گردیده و در دوران کاری خود در بخشهای مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله واحد حراست  و اداره سینمایی و سمعی و بصری فعالیت داشت که بطور کلی مورد وثوق مدیران  این اداره بوده است  .

کرمیان  همچنین   به منظور حضور در صحنه های اجتماعی خصوصاً فعالیت هائی اجتماعی در حیطه کار شورای شهر ،نامزد چهارمین  دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه شد که با اختلاف کمی  میدان را به رقبای خود واگذار کرد .

وی هم اکنون  به عنوان جانشین خسرو تمری کارش را در روابط عمومی آغاز کرده و انتظار می رود با توجه به تجریبات ایشان در حوزه های نختلف اداره کل موفق باشد . خسرو تمری نیز  به  عنوان مدیر تالار انتظار و مسئول هماهنگی برنامه های امواج فرهنگ و هنر از سوی مدیر کل ارشاد حکم گرفت

منبع : فرنیوز 

حیات غرب این انتصاب را تبریک گفته و برای آقای کرمیان در پست جدید آرزوی موفقیت دارد .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی