حرکتی خود جوش از فرهنگیان کرمانشاه برای شورای شهر

حیات غرب - شورای شهر کرمانشاه از بدو تاسیس تا کنون با افت و خیز های مختلفی همراه بوده است . این شورا در طول حیات خود در زمانهای بسیار محدودی توانسته است رضایت عمومی مردم را کسب کند .

عوامل این نارضایتی در اشکال و ابعاد مختلف در پیکره شهر قابل مشاهده است . در گیریهای لفظی و بعضا فیزیکی اعضای شورای شهر خصوصا در محل پارلمان شهری باعث تاسف جامعه فرهیخته کرمانشاه بود . اختلافات متعدد اعضای شورا باعث شد این نهاد مردمی بجای اینکه دردی را از دوش مردم بردارد ، با عملکرد ضعیف باعث تشدید مشکلات مردم شود .

در دور فعلی شورای شهر کرمانشاه تعدادی از فرهنگیان محترم برای ترویج  همگرایی ، همفکری و همکاری تصمیم گرفتند در قالب یک تشکل دوستانه در خصوص کاندیدا های محترم فرهنگی اعلام نظر بفرمایند .

در معرفی کاندیدا های فرهنگی بهترین روش آن بود که گروهی ارزیاب افراد توانمند فرهنگی را در بین همکاران فرهنگی شناسایی و برای کاندیدا شدن برای شورای شهر از آنها دعوت و حمایت کنند .

این اتفاق مبارک روی نداد و کاندیدا های محترم به تشخیص خود وارد فضای رقابت انتخاباتی شده بودند . لذا در فرصت محدود باقی مانده این گروه خود جوش تصمیم گرفتند از بین این افراد تعدادی را با ملاکهای قابل سنجش به جامعه ی فرهیخته فرهنگی پیشنهاد کنند .

این گروه برای سازمان دهی و هما هنگی و تشخیص ملاکها چندین جلسه ی طولانی را تشکیل دادند .

در نهایت مقرر شد جمع محدودی از فرهنگیان دعوت و کاندیداها نقطه نظرات و برنامه های خود را ارائه و همکاران فرهنگی با آن ملاکها در خصوص کاندیداها اعلام نظر کنند .

در روز یکشنبه سوم اردییهشت با سازو کار مشخص مدعوین و کاندیداها دعوت و هر کدام به مدت 4 دقیقه نقطه نظرات خود را بیان فرمودند . در نهایت بصورت مکتوب رای گیری بعمل آمد و افراد منتخب مشخص شدند .

البته اینکار چون برای اولین بار و بدون الگوی از پیش تعیین شده ای انجام گرفته است ، ممکن است انقاداتی را در شیوه ی اجرا به همراه داشته باشد . ولی همینکه گروهی همکار محترم فرهنگی برای تعیین سرنوشت شهر احساس مسئولیت کرده و سعی نمودند بهترین راه را انتخاب کنند قابل تقدیر است . قطعا تداوم اینگونه کار ها باعث تقویت روحیه همگرایی در جامعه فرهنگی شده و کاستی ها در مراحل بعدی مرتفع خواهد شد .  

از بین این افراد که بالاترین رای را از فرهنگیان کسب نموده اند پنج نفر بعنوان کاندیدای فرهنگیان به همکاران محترم پیشنهاد خواهد شد .

۱، جبار گوهری ۱۱۸ رای

۲، طیب حیدری ۱۰۰ رای

۳، علی اسلام پناه ۹۲ رای

۴، شراره تیموری ۶۳ رای

۵، حامد شاهینی ۵۸ رای

۶، امید مجیدی ۴۸ رای

۷، حجت اله امیریان ۴۳ رای

۸، بهمن پسندیده ۴۲ رای

۹، سیروس پروانه ۴۲ رای

۱۰، علی سهامی ۳۹ رای

۱۱، عزت اله لرستانی ۳۸ رای

۱۲، منوچهر ژولیده ۳۲ رای

۱۳، سیدحجت اله موسوی اجاق ۲۶ رای

۱۴، حسنعلی مهدوی چشمه گچی ۲۳ رای

۱۵، رضا روندی ۱۹ رای

۱۶، مژگان خزایی ۱۹ رای

۱۷، خلیل کزازی ۱۹ رای

۱۸، همایون یاره ۱۹ رای

۱۹، میثم آزادی ۱۱ رای

۲۰، هادی بختیاریان ۱۱ رای

۲۱، هادی امیری پریان ۶ رای

۲۲، افشین امیری ۳ رای

۲۳، محمدمهدی زنگنه ۲ رای

۲۴، بهزاد خوش کردار

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی