آیا جوابیه مدیر روابط عمومی آموزش پرورش عذر خواهی است یا تایید سخنان قبلی در خصوص دکتر صحرایی ؟

 

 

 

 

حیات غرب - سخنان دکتر صحرایی رئیس ستاد دکتر روحانی در فضای رسانه منتشر شد . در بخشی از آن سخنان دکتر صحرایی در حضور مهندس بازوند از آقای سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش دفاع کرده و خواستار ابقاء ایشان شد . مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مطلب تندی بر علیه دکتر صحرایی و به قول ایشان دارو دسته اش منتشر کرد . در پی آن روز بعد مطلبی دیگر منتشر فرمودند که مشخص نشد این بیانات عذر خواهی و تایید سخنان دکتر صحرایی است یا عذر خواهی از موضع گیری قبلی؟

--------------
دفاع دکتر صحرایی در جلسه نشست با استاندار از سلیمان محبی برای ابقا در آموزش و پرورش

وانتقاد آقای پارساپور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش از دکتر صحرایی و همراهان ایشان

پارساپور:

اگر این آقای صحرایی و دار و دسته اش بذارند شاید استاندار جدید به سرنوشت اون دوتا استاندار قبلی دچار نشه،  یکی نیست به این آقا بگه آخه تو چکاره ای که داری خط و مشی تعیین میکنی، نکته ایشان فکر میکنه مردم به خاطر او به روحانی رای دادن! !!؟

------------------------------

پاسخ آخر مدیر روابط عمومی

همکاران محترم و همراه فرهنگی

با سلام و تحیت

با آرزوی سلامتی و موفقیت یکان یکان شما نیکان روزگار،  به استحضار می رساند: اخیرا از طریق فضای مجازی متاسفانه سوء تفاهمی از موضع گیری اینجانب نسبت به سخنان اخیر استاندار محترم و رییس محترم ستاد دکتر روحانی برداشت شده، از همین فضا ، ضمن تشکر و سپاس از همه بزرگوارانی که قدر دان موفقیت های بی بدیل آموزش و پرورش هستند ، اعلام میدارم  دکتر سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکی از مدیران قوی ، پاک ، مسلط و با دانش و کاردان در سطح کشور می باشد،  و صد البته از مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه، اینجانب سالیان سالی است که از نزدیک ایشان را می شناسم و به توان مدیریتی بالای ایشان واقف هستم،  از همین منظر از همه کسانی که از حقانیت و تخصص دکتر محبی دفاع می نمایند از جمله آقای دکتر صحرایی رییس محترم ستاد دکتر روحانی سپاسمندم، و بسیاری خوشحالم  و قدران ،که مسئولین محترم ارشد استان حامی اینگونه مدیران پر توان خود می باشند، 

با احترام حسین پارسا پور مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمانشاه.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی