آموزش و پرورش استان کرمانشاه و گیلانغرب



حیات غرب - اهالی محترم و باشرف گیلانغرب از سلحشوران استان کرمانشاه هستند که طعم ویرانی جنگ را همچون قصر شیرین و سرپل ذهاب بیش از شهر های دیگر احساس کرد ه اند. ویرانی این شهر ها باعث نشد تا این هم استانی های عزیز دست از خاک آبا و اجدادی خود بکشند .
شیر زنان و شیر مردان این دیار همچون سدی محکم و استوار در مقابل دشمن ایستادگی کردند .
جا دارد به پاس آن همه رشادت در مقابل تمام اهای شریف مرز دار از سومار تا نوسود تا نودشه  سر تعظیم فرود آورد .
متاسفانه دولت مردان ما تا کنون نتوانسته اند در مقابل این مرزداران غیور حق مطلب را ادا کنند . امید واریم پیگیری رسانه و مردم باعث ارتقاء سطح مطالبه گری این مناطق گردد .

ایران و استان کرمانشاه ملک مشاع همه مردم با هر گرایش و تباری است و مسئولین باید نگاه واحدی بر همه اقوام و طوایف داشته باشند .
متاسفانه چون بانک اطلاعات جامعی از افراد توانمند استان نداریم ، مدیران محترم ما بعضا به اطلاعات محدود خود اکتفا کرده و در گزینش افراد برای مسئولیتهای مختلف لفظ ( نیرو نداریم ) را عنوان میفرمایند .

 اکتفا به دایره ی محدود اطلاعات و نیروهای جا خوش کرده در ذهن مدیر باعث ضربه به سوابق مدیریتی خواهد شد .
اخیر جناب آقای مجید یزدان پناه سکان مدیریتی آموزش و پرورش را در دست گرفته است . این مسئولیت خطیر در این جایگاه پر تلاطم ، با هزاران مشکل ریز و درشت و مطالبه ی به حق فرهنگیان محترم استان، بیش از ادارات دیگر فعالیت مدیریتی ایشان را در بوته نقد و نظارت و ارزیابی فرهنگیان قرار می دهد .
اخیرا زمزمه هایی در گوشه و کنار شنیده می شود که جناب یزدانپناه عنایت ویژه ای به هم شهریان محترم گیلانغربی در مسئولیتها دارند . قضاوت در این خصوص را باید به آینده موکول کرد .

قطعا آقای یزدانپناه که از افراد محترم ،فهیم ، دلسوز و تلاشگر هستند ،در پستها و مسئولیتهای تصمیم ساز بگونه ای حرکت خواهد نمود که شائبه ی قوم گرایی و نفوذ نمایندگان همچون زمان آقای جلال امینی  خنثی شود و هم استانی های عزیز شاهد شایسته گزینی ایشان باشند .انشاالله   

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی