عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کرمانشاه

حیات غرب - معصومه حسنی خونسار  مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت افراد در کتابخانه‌های عمومی رایگان بوده و تنها هزینه صدور کارت خود را پرداخت می‌کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه‌ها می‌توانند با دریافت کد تخفیف ویژه تا ۲۴ آبان ماه با مراجعه به سامانه http://samanpl.ir عضو کتابخانه شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت اقدام، عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تا پایان آذر ماه سال‌جاری مهلت دارد و لازم به ذکر است که این طرح با هدف ترغیب افراد به کتاب و کتابخانه و یا فعالیت‌های مربوط به این حوزه است.

حسنی خوانسار به اعتبار کارت عضویت اعضای کتابخانه‌ها اشاره و تصریح کرد: افرادی که کارت عضویت را دریافت کنند و از طرح ویژه عضویت رایگان استفاده می‌کنند اعتبار کارت آنها طبق روال عادی یک سال اعتبار دارد که عضو کتابخانه می‌تواند در تمام کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور خدمات امانت کتاب دریافت کند.

وی به بخشش جرایم و دیرکرد کتاب‌های امانتی در هفته کتاب و کتابخوانی تاکید و خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین مقرر شده به ازای هر یک روز تأخیر در تحویل کتاب روزانه حدود ۲۰ هزار تومان جریمه لحاظ می‌شود اما در این هفته جرایم دیر کرد تحویل کتاب با بخشودگی روبه‌رو خواهد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی