مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه: هنرمندانی که برای آثار ملی و ارزشی تلاش می کنند قابل تقدیر هستند

حیات غرب - به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، علی صفدری امروز شنبه در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور  با بیان اینکه این جشنواره بعد از وقفه ای نه ساله مجدد آغاز بکار کرد، اظهار داشت: ۲۵۰ هنرمند از عرصه نمایش برای شرکت در این جشنواره در کرمانشاه حضور یافتند که حال و هوایی پر از نشاط و انگیزه به استان بخشید و ۱۶ اثر نمایشی به اجرا درآمد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه مفتخر بود که میزبان  اولین جشنواره مناطق بود و پس آن  استانهای بوشهر، مازندران و فارس میزبان مناطق خود خواهند بود.  

این مسئول با قدردانی از هنرمندان برای حضور در این جشنواره عنوان کرد: تمام تلاش ها برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره صورت گرفت و با تمام مشکلاتی که وجود داشت تلاش شد تا آنچه شایسته است، فراهم آید.  

وی ادامه داد: در این جشنواره آثار ارزشمندی چه به لحاظ کمی و چه کیفی ارائه شد و گروه های حاضر در این جشنواره تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا با تمام توان و خلاقیت مثال زدنی آثار خود را به روی صحنه ببرند.

صفدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کرمانشاه استانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از کیان میهن اسلامی دفاع کرد، تصریح کرد: جنگ در این استان آغاز و پایان یافت و دلاورمردان،  شیرزنان، علما، هنرمندان زیادی در این استان در حوزه های مختلف درخشیدند.  

مدیرکل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تئاتر یک‌ هنر فاخر، عظیم و ارشمند است که در آن کار جمعی، گروهی و تشکیلاتی دیده میشود؛ هنری که مفاهیم به صورت زنده به مخاطب منتقل می شود.  

این مسئول عنوان کرد: هنرمندانی که برای هویت ملی آثار خود را ارائه می دهد هنرمندان واقعی هستند؛ هنرمند واقعی آثار خود را در شرایط سخت با شور و نشاط تقدیم مردم میکند که بسیار ارزشمند و ماندگار است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی