فعالان رسانه‌ای کرمانشاه بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کرده‌اند

ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، با بیان اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان تاکنون ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کرده‌اند، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره استانی که تا امروز دهم دیماه اعلام شده بود دیگر تمدید نخواهد شد.

«محمدهادی صحرایی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با دعوت از فعالان رسانه ای استان برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان امروز دهم دی ماه، افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر رسانه ای در محورها و قالب های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه ارسال شده است.

وی گفت: در حال حاضر در حال جمع آوری آثار و دسته بندی موضوعات آنها برای بررسی هیات داوران هستیم و انشاالله اگر موضوع خاصی مانند شیوع ویروس کرونا پیش نیایید، زمان برگزاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه را اعلام خواهیم کرد.

صحرایی گفت: آثار ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان در دی ماه در استان داوری و آثار برگزیده استانی در حوزه‌های مختلف بهمن ماه سال‌ جاری برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال می شود.

ششمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب برگزار می‌شود

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ششمین جشنواره ابوذر در ۱۱ قالب؛ گزارش خبر، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله،تیتر، مستند، پادکست، کلیپ و گزارش ویدئویی، عکس، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار می شود و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه می یابند.

صحرایی در ادامه محور موضوعات شرکت در ششمین جشنواره ابوذر را با توجه به شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"؛ جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی اعلام کرد.

وی همچنین دیگر موضوعات برای شرکت در ششمین جشنواره ابوذر استان کرمانشاه را عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی - اسلامی عنوان کرد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۴۵۰ فعال رسانه ای شاغل در خبرگزاری ها و مطبوعات دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی