سرپرست فرمانداری کرمانشاه: کمیته‌های تخصصی ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه تشکیل شد

 محمدرضا آمویی در نشست ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه که در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: پس از تبادل نظر در مورد کیفیت و کمیت کمیته های ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه، از هفته آینده جلسات کمیته ها به طور مستمر برگزار شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه در برخی از کمیته ها نیاز به اعمال تغییرات بود بیان کرد: کمیته های ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه با رصد مشکلات سال گذشته درصدد رفع آنها باشند و گزارش برگزاری جلسات و پیگیری مشکلات را به فرمانداری ارائه کنند.

آمویی شهر ماهیدشت را یکی از نقاط پرتردد برای عبور زائران اربعین دانست و خاطرنشان کرد: این شهر محل تردد بسیاری از زائران اربعین حسینی است و براساس توضیحات ارائه شده در جلسه امروز نیازمند رفع برخی مشکلات همچون روکش آسفالت معبر اصلی و ساماندهی دستفروشان است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای امسال پیش بینی افزایش حضور زائران را در کرمانشاه داریم تاکید کرد: برای محل استقرار موکب های اربعین در شهرستان و شهر کرمانشاه، اطلاع رسانی مکان استقرار آنها به زائران و خدمت رسانی به زائران در جلسه امروز تصمیماتی اتخاذ شد.

آمویی با اشاره به ضرورت هماهنگی ستاد شهرستان با دبیرخانه ستاد اربعین استان افزود: چنانچه در مرز خسروی نیاز به توقف زائران وجود داشته باشد، ساماندهی زائران در شهر کرمانشاه باید مدیریت شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تأکید بر برگزاری پر شور مراسم دهه امامت و ولایت گفت: محرم و صفر زاده فراموشی غدیر است؛ در شرف دهه امامت قرار داریم اما هیچ تحرکی در شهر کرمانشاه مشاهده نمی‌شود و باید فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی