گرز آهنین ، تبر و شمشیر اساتید و طلاب حوزه علمیه امام(ره) شهرستان سنقرو کلیایی

 

حیات غرب - در سوره مبارکه طه آورده شده زمانی که حضرت موسی (ع ) به پیامبری مبعوث شد خداوند به او گفت به سوى فرعون برو كه او طغيان كرده است (آیه 24). حضرت موسی (ع) برای پیشبر د رسالتش و پیروزی بر فرعون تقاضایی نمود که متاسفانه امروزه فراموش شده است . ایشان درخواست سپاه و لشگر و گرز گران آهنی و شمشیر و تبر نداشت . ایشان تقاضای سلاحی برنده تر و کوبنده تر از این ابزار داشت . فرمودند: پروردگارا سينه مرا بگشاى - ظرفیت من را بالا ببر که بتوانم نظر مخالف را تحمل کنم (آیه25). و كارم را به من آسان كن (آیه 26). و گره از زبان من باز كن (آیه27).  تا گفتارم را بفهمند (آیه28).

این درخواست برای مقابله با کسی بوده که خود را خدا میداند . حال چگونه است در جامعه اسلامی ما که طبق یک فرایند اسلامی و قانونی ، حکومت اسلامی حقی قانونی را به قانون گذار داده است کسانی قصد دارند با استفاده از واژه هایی مقدس ، تبر و شمشیر و گرز بسازند و با نام مردم تهدید به تجمع و راهپیمایی ...می کنند . آیا عالمان اخلاق و دین متوجه هستند  تجمعات غیر قانونی و تحریک  مردم و صدور بیانیه های غیر قانونی چه تبعاتی برای نظام اسلامی دارد ؟آیا بهتر نیست اساتید و طلاب محترم حوزه علمیه امام خمینی (ره ) سنقر و کلیایی ،بدور از هرگونه جو احساسی با مراجع به روش و سیره امامان معصوم (ع) که قطعا در کتابخانه آنها موجود است صحبتهای خود را با مسئولین تصمیم ساز  بگونه ای در میان بگذارند که بهانه به دست معاندان انقلاب نیفتد؟


 

بیانیه اساتید و طلاب حوزه علمیه سنقر و کلیایی 

ابسم الله الرحمن الرحیم

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان سنقر و کلیایی

و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون/الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون ( بقره/۱۱-۱۲)
((زمانی که به آنان گفته شود روی زمین فساد نکنید گویند ما در پی اصلاحیم-آنان مفسدند ولی خود نمی دانند))

دفاع از حق و تلاش برای برپایی احکام الهی در روی زمین وظیفه ای سترگ است که خداوند متعال بر دوش بندگان صالح خویش نهاده است و از آغاز خلقت تا کنون و تا دامنه قیامت انسانهای تربیت یافته در مکتب الهی در راه رسیدن به این هدف مقدس معامله ای بس گرانسنگ با خدا کرده اند و خداوند چه زیبا پذیرفت معامله آنان را که: (( إنَ الله أإشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بأن لهم الجنه)(توبه/۱۱۱) وبر آنان نیز واجب ساخته که یار و یاور هرکسی باشند که در این راه قدم بردارد( وتعاونوا علی البر و التقوی)).

اینک در این مقطع تاریخی از این سرزمین عاشقان سینه چاک ولایت دولتی برآمده است ، از متن مردم ولایتمدار ایران بزرگ که با تنفیذ نائب برحق امام زمان (ارواحنا فداه) مشروعیت یافته و دفاع از آن و حمایت از آن برای رسیدن به اهداف مقدسش وظیفه شرعی و میهنی همه مردم شریف ایران و همه دلسوزان انقلاب می باشد.

مع الاسف در این دوران پر افتخار شاهد آنیم که این روزها عده ای از افراد معلوم الحال که بارها وبارها مردم شریف ایران دست رد به سینه آنان زده اند این تغییرات مرسوم و متداول را بستری برای رشد دوباره خود و برگشت به متن سیاسی جامعه نموده اند اینک ما فرزندان معنوی خمینی(ره) کبیر و سربازان جان برکف امام خامنه ای بزرگ (حفظه الله تعالی) حمایت قاطعانه خود را از مواضع صریح و انقلابی امام جمعه ولایتمدار و محبوب این دیار، سرباز جان بر کف ولایت حضرت حجه الاسلام والمسلمین برقراری (دامت برکاته)اعلام می داریم و قاطعانه و با صراحت اعلام می داریم که (ما بر آن عهد که بستیم هستیم) و با افتخار تمام اعلام میداریم که ما کفن پوشان راه دین آماده ایم تا با اذن اماممان سرهایی که هوای بیعت شکنی دارند را با گرز اراده آهنین خویش در هم بکوبیم و قدمهایی که خلاف مصالح مردم و ولایت قدم بردارند را با تبر اردت به امام بشکنیم و دستهایی که برای بیعت با دشمنان دراز شوند را با شمشیر ایمان قطع کنیم و از عموم مردم انقلابی و ولایتمدار و شهید پرور شهرستان سنقر دعوت می کنیم تا با حمایت از مواضع امام جمعه عزیزمان با آرمانهای راستین امام راحل تجدید عهد نموده و اجازه ندهند شهر سرداران شهید و جان برکفان انقلاب عرصه نا اهلان شود و راه مقدس شهدا دستخوش تحریف ، تخریب و فراموشی شود.

ومن الله التوفیق
اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره)شهرستان سنقر و کلیایی

نظرات  

 
#1 ربانی 1393-02-21 10:08
این تحلیل به درستی مصداق « ادع الی سبیل ربک» آنهم به «موعظه حسنه» می باشد. به راستی منطق و کلام و سیره اولیاء دین غیر این نبوده و نیست، خداوند پیامبر را «اسوه حسنه» مینامد و آن حضرت هدف رسالت خود را «انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» اعلام میفرمایند، چنین بیانیه های واقعاً دارای شائبه و وهن نظام ارزشی ما است... تحقیقاً جناب بالایی فرماندار پیشنهادی یکی از پاکدامن ترین و خوش فکرترین مدیران نظام است ، این دوستان کدام خلاف شرع از وی دیده اند که چنین شتابان قضاوت کرده اند. مبادا که داعیه اینها جلب رضای حق با رویه غرحق و باطل سامان یافته باشد که اگر چنین باشد «خسرالدنیا و الاخره» بوده و گناه انحراف و انشقاق جامعه الگوی اسلامی را نیز بایستی بر ذمه خود بدانند. والعاقبه للمتقین
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی