سومین دوره هفته های فرهنگ رضوی کشور در کرمانشاه

 
سومین دوره هفته های فرهنگ رضوی کشور،  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه، روز شنبه(20 اردیبهشت) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
 
به گزارش (ایسنا)، دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم هدف از برپایی هفته های فرهنگ رضوی در کشور را ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت(ع) و آموزش سیره عملی معصومین به جامعه و خصوصا نسل جوان عنوان کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این هفته ها بتوان فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ اهل بیت سوق داد.
 
رحیمی زنگنه در ادامه جهان هزاره سوم را جهان فرهنگ دانست و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: این نامگذاری انتظار از حوزه فرهنگ و هنر را بالا برده و باید تلاش بیشتری در این حوزه صورت بگیرد.
 
وی عنوان کرد: اگر بخواهیم مقابل ترویج فرهنگ غرب که در جهت تخریب دین و آموزه های انسان ساز است بایستیم، باید فرهنگ اهل بیت را در جامعه گسترش دهیم.
 
رحیمی زنگنه گفت: در هفته فرهنگ رضوی کرمانشاه که از 20 تا 26 اردیبهشت برگزار می شود، بیش از 150 برنامه در استان اجرا می شود.
 
پیش از این مراسم زنگ هفته فرهنگ رضوی در مدرسه مهدیه کرمانشاه نواخته شد.
 
امسال برنامه های هفته فرهنگ رضوی در 5 نقطه کشور برگزار می شود که این برنامه ها از 20 تا 26 اردیبهشت در کرمانشاه، از 3 تا 9 خرداد در کرمان و جنوب کرمان، از 16 تا 22 مرداد در اردبیل و از 29 مرداد تا 7 شهریور در قزوین اجرا می شود

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی