برگزاری اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه

اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه صبح امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد

در آغاز این مراسم روسای گروه‌های مختلف مجمع بسیجیان استان به ارائه طرح‌های مختلف خود در بخش‌های اجتماعی اقتصادی بهداشت و درمان زنان و خانواده و فرهنگی پرداختند .

طرح بررسی شیوه‌های مطالبه‌گری مردمی مسجد محور با رویکرد‌های حل مسائل و رفع نیاز محلات بررسی رابطه بنیه تربیتی فرهنگی دانش آموزان با عملکرد مربیان پرورشی و معلمان قرآنی و دینی شهر کرمانشاه و همچنین ارائه طرح تولید آرد فراسودمند غنی شده با ویتامین دی و ویژگی‌های تغذیه‌ای بهبود یافته از جمله این طرح‌ها بود که ارائه شد .

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در این مراسم از بسیج به عنوان تفکر انقلابی و شاخصه تعالی ملت بزرگ ایران یاد کرد و گفت: امروز بسیج به شجره
بالنده تبدیل شده است.
سردار بهمن ریحانی در جمع بسیجیان استان گفت : غزه امروز یک قطعه کوچک از دنیا است که یک شعاع جهانی گرفته است چرا که چهارمین ارتش قدرتمند دنیا را در مدت یک ماه زمین گیر کرده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این شکستی غیر قابل ترمیم برای اسراییل است .
سردار ریحانی افزود : براثرجنایات غزه امروز در دنیا یک اتحاد جهانی علیه این رژیم صهیونیستی و غاصب تشکیل شده است و دیگر این تصور  که رژیم صهیونیستی قابل شکست در دنیا نیست وجود ندارد و امروز یک باور جدید بر اساس واقعیت‌ها در دنیا پیدا کرده است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گفت:  امروز وظیفه ماست که با اعتقاد در صحنه باشیم و با حضور در تجمعات مختلف و جهاد تبیین جنایت‌ها رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم آینده از آن مردم مظلوم فلسطین است و بعد از هر سختی آسانی است.
سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد : دشمن امروز به حضور ما در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور توجه خواهد کرد .
مردم بصیر هوشیار و ولایت مدار استان بدانند حضورشان در این دوره از انتخابات دشمن را، چون گذشته ناامید خواهد کرد هر برگ رای در صندوق تیریست در چشم دشمنان  ووظیفه همه ماست که برای مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تلاش کنیم .
در آغاز این مراسم از خانواده شهید مدافع امنیت شهید شاه ملکی قدردانی شد
در پایان این مراسم از روسای مجامع شهرستان‌های استان تجلیل شد

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی