مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: مدیران و معلمان مدارس الگوی اصلی رعایت حجاب هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدیران و معلمان مدارس الگوی اصلی رعایت حجاب در سیستم گسترده‌ی آموزش و پرورش هستند.
 سلمان محمدی در نشست شورای عفاف و حجاب ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س)، مسئله عفاف و حجاب را مسئله‌ای بدیهی و فریضه دینی و شاخص مهم ایمان دانسته و با تاکید بر اینکه موضوع حجاب یک امر فردی، خانوادگی و اجتماعی است مدیران و معلمان مدارس را الگوی اصلی رعایت آن معرفی کرد.
وی با بیان اینکه حجاب و عفاف یک مسئولیت اجتماعی برای مردان و زنان جامعه است، افزود: حجاب، پوشش ظاهری و عفاف پوشش درونی است که لازم و ملزوم یکدیگرند.
محمدی ضمن اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در خانواده، گفت: زنان در خانواده نقش بی بدیلی دارند که یکی از آنها، الگو بودن مادران در تربیت فرزندان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ارتباط ظاهر افراد با رعایت و انجام فرائض دینی، تکریم افراد محجبه در میان فرهنگیان و دانش‌آموزان را امری واجب و مهم خواند و به ایجاد هماهنگی و همکاری بین ادارات، مدیران مدارس، معلمین و اولیای دانش‌آموزان بر رعایت لباس فرم در مدارس تاکید کرد.
در پایان معاونین، روسا و کارشناسان نواحی و ادارات با ارائه پیشنهادات بر اجرای شیوه‌نامه عفاف و حجاب در سطح مدارس به تبادل نظر پرداختند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی