تشکر از استانداری و مدیران فرهنگی استان کرمانشاه

حیات غرب  - رضا منتظریانی -  مجموعه مدیریتی استانداری در بدو حضور در استان کرمانشاه با دیدگاهی ژرف بر استعدادهای بالقوه استان، عنوان کردند دیدگاه امنیتی باید از استان برداشته شود . جهت تحقق این امر بسیار ضروری و جایگزینی دیدگاه اقتصادی با دیدگاه امنیتی ، ابتدا باید دیدگاه های فرهنگی خصوصا دیدگاه فرهنگ عمومی دستخوش رشد و تغییر گردد. در این راستا برگزاری مراسم متعدد کشوری و بین المللی در رشته های مختلف مذهبی ،فرهنگی هنری و ورزشی می تواند این راه را کوتاه تر نماید و مردم استان کرمانشاه زودتر شاهد رونق اقتصادی در استان باشند .

 مدیر کل محترم ارشاد اسلامی در زمانی که این مسئولیت خطیر و حساس را برعهده گرفته اند برای رونق فعالیتهای مذهبی و فرهنگی بیشترین تلاش را داشته اند . 

در آخرین مراسم با پذیرش میزبانی جشن بزرگ اردیبهشت تئاتر  ایران دو اقدام فرخنده را برای کرمانشاه رقم زدند از یک طرف قابلیتها وتوان  استان کرمانشاه را بیش از پیش در سطح کشور به مردم و هنرمندان و مسئولین کشوری معرفی کردند و از طرف دیگر جایگاه تئاتر استان کرمانشاه را که یکی از قطبهای تئاتر کشور می باشد را تثبیت کردند . 

امیدواریم با تداوم این برنامه های فرخنده شاهد بالندگی جوانان مستعد کرمانشاه در تمام زمینه ها بوده و رسانه های استان کرمانشاه با حمایت و نقد عادلانه خود در رونق استان کرمانشاه شریک باشند . 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی