استاندار کرمانشاه:تشکیل اتاق فکر ورزش، راهبردی است

استاندار کرمانشاه گفت: تنها راه توسعه ورزش کرمانشاه انجام یک حرکت همه جانبه، گسترده و همگانی با بهره گیری از پتانسیل های جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و شهرداری ها است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ ابراهیم رضایی بابادی که به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، در جمع اعضای شورای راهبردی ورزش و جوانان کرمانشاه، نمایندگان هیئت های ورزشی، پیشکسوتان و صاحبنظران این عرصه سخن می گفت در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه زمینه چنین بسیج گسترده ای در کرمانشاه بیش از هر استان دیگر فراهم است. 

وی در ادامه تشکیل اتاق فکر ورزش را پیشنهادی راهبردی و راهکار مناسب خواند و گفت: تشکیل این اتاق برای ورزش یک ضرورت است اتاق فکری که متشکل از صاحبنظران، پیشکسوتان و دلسوزان عرصه ورزش باشد.

مهندس رضایی با تاکید بر این نکته که مدیریت استان به دنبال ارائه راه حل برای توسعه ورزش است، در ادامه عنوان کرد: در این شرایط اتاق فکر ورزش می تواند راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت فعلی را به مدیریت استان ارائه دهد.

استاندار کرمانشاه همچنین افزود: ورزش بخشی از زندگی است و همانگونه که برای تهیه خوراک خانوار، هزینه می پردازیم باید برای ورزش هم هزینه کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید ورزش را تبدیل به فرهنگ کنیم و آن را به خانه های مردم ببریم.

وی در ادامه اظهار داشت: هنگامی که ورزش به عنوان یک فرهنگ در جامعه جا افتاد، بخش خصوصی نیز وارد عرصه می شود و در این زمینه سرمایه گذاری می کند و ورزش ما رونق می گیرد. سیاست دولت نیز ورود بخش خصوصی به ورزش است.

50 نفر از جوانان کرمانشاهی در اردوی بازی های آسیایی

در ادامه این جلسه مدیرکل تربیت بدنی استان کرمانشاه یکی از کارهای مهم صورت گرفته در عرصه ورزش را تشکیل شورای راهبردی ورزش و جوانان دانست و اظهار داشت: این  شورا با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، پیشکسوتان و صاحبنظران عرصه ورزش، فرهنگ و اقتصاد تشکیل شده و در قالب چهار کارگروه؛ ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، بانوان و ورزش پایه کار برنامه ریزی در عرصه های مختلف را پیگیری می کند.

جوهری افزود: کرمانشاه به لحاظ ورزشی یکی از استان های برتر کشور است و هم اکنون 50 نفر از جوانان ما در اردوهای آمادگی بازی های آسیایی حضور دارند.

در ادامه این جلسه روسای کارگروه های شورای راهبردی ورزش جوانان استان و روسای هیئت های ورزشی به ارایه دیدگاه هایشان پیرامون مسایل مختلف پرداختند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی