اطلاعات امیر خادم از ورزش استان محدود است

حیات غرب - افول ورزش استان از زمان استانداری هاشمی شروع و در مدیریت آقای عباس امانی به اوج خود رسید . بخشی از این افول مربوط به اعتبارات ورزش بود  و بخشی مربوط به عدم همراهی استانداری با مدیریت ورزش و عدم پیگیری موثر از سوی عباس امانی و تیم همراه ایشان. خادم در سفر به کرمانشاه  تاریخ شروع افت ورزش را نا عادلانه مربوط به 8 سال گذشته دانسته است که صحبتی غیر کارشناسی است .
در زمان حضور آقای جوهری مدیر کل تربیت بدنی و جوانان به موارد افت ورزش در سنوات قبل اشاره شده است . اگر ورزش استان از سوی وزارت ورزش و استانداری مورد حمایت قرار نگیرد آن روند نزولی ممکن است ادامه پیدا کند .
امیر  رضا خادم گفت : به کرمانشاه بر اساس ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان متاسفانه ورزش کرمانشاه در سال 92 در گروه خود در جایگاه مناسبی نبوده است و نسبت به سال قبل 4 پله نزول داشته است.

معاون حقوقی،امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان در دیدار با استاندار کرمانشاه گفت: ورزش کرمانشاه در 8 سال گذشته افول داشته است، اما امیدواریم با تلاش های تیم مدیریتی جدید این وضعیت بهبود یابد. 

امیررضا خادم با اشاره به جایگاه ورزش استان کرمانشاه در رشته‌های انفرادی اظهار داشت: متاسفانه ورزش کرمانشاه در سال 92 بر اساس ارزیابی‌های وزارت ورزش و جوانان در گروه خود در جایگاه مناسبی نبوده است و نسبت به سال قبل 4 پله نزول داشته است. 

وی رافزود: امیدواریم این روند بهبود یابد و ورزش استان کرمانشاه با شناختی که از مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه و همکاران ایشان داریم به جایگاه گذشته خود باز گردد. 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از نیازهای اصلی ورزش استان برای حرکت در مسیر پیشرفت تامین نیازهای مالی استدر استان‌هایی مرزی که از نظر مبادلات تجاری با کشورهای همسایه ظرفیت‌های مناسبی دارند، می‌توان از محل درآمدهای بازارچه‌های مرزی امتیازهایی را برای حمایت از ورزش در نظر گرفت.
 
وی افزود: تنها 250 هزار تومان برای هیئت‌های ورزشی به دلیل کمبود منابع مالی در سال‌جاری بودجه در نظر گرفته‌اند که این رقم بسیار ناچیزی است و باید برای تامین هزینه‌های ورزشی در استان‌ها به فکر منابع مالی جدیدی خارج از اعتبارات دولتی بود. 

خادم تغییر کاربری قانونی بخشی از زمین‌های ورزشی بلااستفاده از نظر ورزش و ارزش افزوده بخشیدن به آنها را یکی از این منابع ذکر کرد و گفت: از این طریق می‌توان بخش زیادی از مشکلات مالی را مرتفع ساخت. 

معاون حقوقی،امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه وجود 3500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور را یک چالش بزرگ خواند و تاکید کرد: برای اتمام این پروژه‌ها بر اساس ارزش ریالی امروز، به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از این مبلغ امسال تنها هزار میلیارد تومان در بودجه در نظر گرفته است و پیش‌بینی می‌شود با روند کنونی و آغاز فصل سرما تا پایان سال مالی تنها 30 درصد این مبلغ هزینه شود. خادم در پایان گفت: تاکنون 12 درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی