آیا قول استاندار کرمانشاه در خصوص تکمیل دهکده المپیک کرمانشاه محقق می شود؟


حیات غرب - بیش از 8 سال است که از اقدامات اولیه برای ساخت دهکده المپیک کرمانشاه سپری میشود. این طرح ملی از جانمایی تا نصب تابلو و خاک برداری زمان زیادی را به خود اختصاص داد . در طول این مدت استانداران و مدیران کل تربیت بدنی عکسهای یادگاری زیادی انداخته و قول پیگیری این طرح ملی را به اشکال مختلف داده اند . گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمانشاه برای تکمیل این پروژه ملی قول خاصی نداد و تنها اشاره ای به استادیوم لب آب نمود .زیرا این پروژه ملی بیش از70 درصد پیشرفت داشته است . دولت قبلا گفته است با توجه به کمبود بودجه دولت ، تنها طرح های عمرانی بالای 70 درصد تکمیل خواهند شد . با توجه به اعلام سیاست کلی دولت در خصوص طرح های ملی اگر صحبتهای استاندار در این خصوص تحقق یابد ، اقدام ایشان به معجزه شبیه خواهد بود و اگر محقق نشود به بی اعتمادی مردم به قول مسئولین می افزاید .

ایشان در مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: چند سالی است که ساخت دهکده المپیک کرمانشاه آغاز شده اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این پروژه هرچه سریعتر باید به بهره برداری و سرانجام برسد که آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای اتمام این پروژه را داد و امیدواریم این کار هرچه سریعتر محقق شود.

رضایی ادامه داد: بهره برداری از چنین پروژه هایی می تواند کمک کند تا کرمانشاه میزبانی تورنمنت های مهم را برعهده بگیرد، کما اینکه به دنبال این موضوع نیز هستیم که نمونه آن میزبانی مسابقات مهم و بین المللی جام جهان پهلوان تختی در بهمن ماه جاری است.
 استاندار کرمانشاه  در این دیدار به ویژگیهای استان برای برگزاری اردو های ورزشی اشاره کرد و گفت :این استان به دلیل چهار فصل بودن قادر است در هر فصلی از سال میزبانی مسابقات و یا اردوی تمرینی تیم های مختلف ملی را برعهده بگیرد، ضمن اینکه این آمادگی را نیز داریم که قصرشیرین را به عنوان کمپ زمستانه تیم های ملی به دلیل هوای مطبوعش در این فصل از سال معرفی کنیم.

با توجه به این ویژگیهایی که استاندار کرمانشاه عنوان نمودند آیا قول ایشان نیز در مرحله حرف باقی خواهد ماند؟ای کاش استاندار کرمانشاه در این خصوص یک جدول زمان بندی تعیین بفرمایند تا مردم شاهد پیشرفت پیگیری ایشان در این خصوص باشند . مردم کرمانشاه آنقدر قولهای بی پشتوانه شنیده اند که کمتر به گفتار شفاهی اعتماد دارند . امید واریم این قول مانند قولهای قبلی در باره دهکده المپیک نباشد .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی