جام بین المللی تختی در کرمانشاه برگزار می شود

کشتی

نادر نجفی  دبیر هیئت کشتی کرمانشاه در خصوص برگزاری این جام در کرمانشاه گفت : مسابقات جام جهانی تختی بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه به میزبانی استان کرمانشاه در دو بخش آزاد و فرنگی در چهار تشک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جام تختی در سالن شش هزار نفری حضرت امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود افزود: دعوت‌نامه شرکت در مسابقات برای 45 کشور صاحب کشتی جهان ارسال و برنامه‌ریزی‌های لازم پیرامون برگزاری باشکوه مسابقات جام تختی در استان انجام شده است.

نجفی با بیان اینکه مسابقات کشتی پهلوانی همزمان با رقابت‌های جام تختی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود گفت: این مسابقات به منظور تعیین پهلوان این دوره و مسابقات جایزه بزرگ نیز برای تعیین قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

وی شرایط میزبانی استان کرمانشاه برای برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برای این منظور تدارکات لازم فراهم شده و هتل‌های پارسیان، جمشید و آزادگان جهت پذیرایی مهمانان خارجی آماده شده است.

نجفی بیان کرد: تمام داوران شرکت کننده در مسابقات جام تختی از داوران بین‌المللی و برجسته هستند و رئیس فدراسیون جهانی کشتی نیز به عنوان مهمان ویژه این مسابقات در کرمانشاه حضور دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی