جوهری:ورزش کرمانشاه در رده بندی کشوری جزء آخر ینها است

جوهری گفت: چند روز پیش در جلسه وزارت آمار رتبه بندی ورزش کشور منتشر شد که متاسفانه ورزش کرمانشاه در بین 6 استان آخر این رده بندی قرار گرفته است، من برای این رتبه واقعا متاسف هستم، و نمی دانم چه بگویم، اما معتقد هستم لیاقت ورزش کرمانشاه خیلی بیشتر است، نمی خواهم حرف های ناامیدانه بزنم چون باید به آینده نگاه کرد، البته آینده ای روشن و زیبا. به همین دلیل به همه دوستان ودوست داران ورزش استان پیشنهاد می کنم که همگی در یک فضای صمیمی و دوستانه همکاری کنیم و ورزش کرمانشاه را از این وضعیت نامناسب رهایی بخشیم.

رییس اداره ورزش استان کرمانشاه گفت: متاسفانه برخی از پیشکسوتان ورزشی برای تصاحب پست ریاست هیات های ورزشی، با انجام شیوه های ناپسند در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند،این کار به هیچ وجه در شان ورزش کرمانشاه نیست.

مدیر کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باید از شورای شهر وشهرداری کرمانشاه بابت برگزاری این مراسم تجلیل از قهرمانان تشکر کرد، به هر حال امروز شاهد فضایی بسیار شاد وبا نشاط بودیم که امیدوارم سایر نهادهای دولتی نیز برنامه تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی را در دستور کار خود قرار دهند.

مجتبی جوهری گفت: بارها گفته ام که ورزش کرمانشاه برای پیشرفت وتوسعه نیازمند به حضور بزرگان و پیشکسوتان ورزشی است به همین دلیل مجدد از این عزیزان درخوست می کنم که ما را تنها نگذارند و با راهنمایی هایی خود باعث شوند که ورزش استان دوباره به روزهای اوج بازگردد.

جوهری تاکید کرد: برخی ها باید نیمه پر لیوان را ببینند نه اینکه فقط قسمت خالی اش را نظاره گر باشند، در ورزش استان تا بخواهید قهرمان واستعداد ورزشی وجود دارد و هر کسی به عنوان رییس هیات و یا مربی انتخاب شود مشکل زیادی بابت معرفی قهرمان ندارد.

 

جوهری ادامه داد: یک ورزشکار راحت قهرمان نمی شود، با جان ودل کار می کند و صدمه های مختلف را متحمل می شود تا بتواند قهرمان شود، پس کار آن ها قابل تقدیر و ارج است، اما ما در مقابل باید چکار کنیم؟ به طور حتم باید به مشکلات مدال آوران ورزش رسیدگی شود.

نظرات  

 
#1 عماد 1392-12-19 08:21
استاني كه بيكارترين استان كشور است ورزشش هم بايد همين باشد احتياج به تفحص نيست
جالب اينكه دادوش هاشمي هميشه ميگفت ما نمونه هستيم حالا مشخص شد نمونه بي كفايتي بوده
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی