جوهری :جام جهان پهلوان تختی رویدادی مهم و ماندگار برای کرمانشاه است

 

حیات غرب - مجتبی جوهریˈ روز یکشنبه در نشستی خبری که سخنگوی فدراسیون کشتی نیز در آن حضور داشت، اظهار کرد: مسابقات جام جهان پهلوان تختی یک رویداد بسیار مهم ورزشی در سطح جهان است و کرمانشاه آمادگی دارد تا با برگزاری هرچه بهتر این مسابقات توانایی خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: مسوولان استان از همان روز اول تلاش کردند تا تدارک لازم را برای میزبانی هرچه بهتر این مسابقات انجام دهند و در این مدت سرسرای شش هزار نفری امام (ره) کرمانشاه بازسازی و تجهیز شد و سایر کارهای زیرساختی لازم هم برای میزبانی هرچه بهتر مسابقات انجام گرفت.

جوهری با اشاره به اینکه تاکنون20 کشور جهان برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که سطح کمی مسابقات را بالا برده است و این می تواند به رشد و پیشرفت هرچه بیشتر ورزش و بخصوص کشتی استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، همچنین با اشاره به قیمت یکصد هزار ریالی بلیط مسابقات جام جهان پهلوان تختی، اظهار کرد: این مسابقات از سطح کمی و کیفی مناسبی برخوردار است و به طور قطع شاهد حضور پرشور تماشاگران فهیم و با اخلاق کرمانشاهی در سرسرای برگزاری مسابقه خواهیم بود.

وی یادآور شد: مردم کرمانشاه که از دیرباز به خصائل پهلوانی شهره بوده اند این بار هم در یک رویداد مهم بین المللی ثابت می کنند که در کشور و حتی دنیا بهترین هستند.

جوهری همچنین ضمن قدردانی از مسوولین فدراسیون کشتی برای اعطای میزبانی مسابقات جام جهان پهلوان تختی به کرمانشاه، از تلاش های مسوولین استان و بخصوص استاندار کرمانشاه برای قبول این میزبانی قدردانی کرد.

مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه در سرسرای شش هزار نفری امام (ره) کرمانشاه با حضور 20 کشور خارجی و نزدیک به 300 کشتی گیر در سه بخش آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار می شود.

منبع : ایرنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی