پس از 10 سال ورزشگاه 15هزار نفری کرمانشاه به بهره برداری رسید

 

حیات غرب -  محمود گودرزی  در حاشیه افتتاح این ورزشگاه در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قبل از حضور مردم ایران و همچنین مردم انقلابی کرمانشاه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن قدردانی می کنم که با حضور خود در این مراسم بار دیگر ثابت کردند که در حراست از ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور دارند.

وی درباره ورزشگاه کرمانشاه نیز گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این ورزشگاه هزینه شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با توسعه زیرساخت های ورزشی شرایط بهتری برای ورزش ایران بویژه استان کرمانشاه فراهم شود تا شاهد افزایش قهرمانان باشیم.

گودرزی همچنین در باره قابلیت های ورزشگاه کرمانشاه گفت: این ورزشگاه از فضای بسیار مناسب و معماری خوبی برخوردار است و علاوه بر زمین فوتبال دارای پیست دو و میدانی تارتان نیز هست.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در باره تکمیل دیگر طرح های ورزشی موجود در کشور گفت: دولت تدبیر و امید برای تکمیل طرح های نیمه تمام همواره عنایت داشته و دارد که امیدواریم توجه ویژه ای نیز برای اتمام این طرح ها داشته باشد.

وی اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی نیز می خواهیم در بخش اعتبارات نیز بتواند فضایی را فراهم کند تا این طرح ها تکمیل و براساس آن تغییر اساسی در سرانه ورزش کشور ایجاد شود.

وی همچنین در آیین افتتاح ورزشگاه کرمانشاه در جمع حاضرین در این مراسم گفت: با گسترش زیرساخت ها جایگاه ورزش قهرمانی و همگانی در استان ارتقا می یابد تا طی سال های آینده شاهد کسب مقام های بیشتر قهرمانی از کرمانشاه باشیم.

گفتنی است در این مراسم، از سوی ایثارگران و جانبازان کرمانشاه لوح تقدیری به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

در مراسم افتتاحیه ورزشگاه 15 هزار نفری کرمانشاه تیم منتخب ایران در جام جهانی 98 به مصاف تیم پیشکسوتان کرمانشاه رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر خداداد عزیزی پایان یافت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از طرح های استخر قهرمانی شنا و استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه در دهکده المپیک این شهر بازدید کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی