سعید زرآینه در رشته رزمی جوجيتسو مدال طلا گرفت و ملی پوش ایران شد

حیات غرب - مسابقه مدعیان تیم ملی جوجیتسو کشور در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشــــی شهید شیرودی به بر گزار شد . در این دوره از رقابت‌ها ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم از استانهای اصفهان، اردبیل، البرز، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و کرمانشاه به رقابت پرداختند.سعید زرآینه از قهرمانان ارزنده کشور و از سرمایه های استان کرمانشاه در یک رقابت سنگین و با رویارویی با استانهای دیگر موفق شد مقام اول و مدال طلای وزن 85 کیلو را کسب نماید . ضمنا دراین دوره از مسابقات  ملی پوشان کشور مشخص شدند .  

محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت : مسابقات برگزار شده شاکله اصلی تیم‌های ملی جوجیتسو کشور را مشخص کرد و تیم منتخب همان تیمی خواهد بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی به تمامی رویدادهایی که فدراسیون تشخیص دهد اعزام خواهند شد.

دکتر حسین عابدی مدیر سازمان تیم‌های ملی گفت: «مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار گردید و تقابل چهره‌های جوان و جویای نام در برابر ملی پوشان و قهرمانان جهانی و آسیایی جذابیت بازی‌ها را دو چندان کرد. نفرات جامانده از این رقابتها نیز با نظر کادر فنی به این نفرات اضافه خواهند شد .

نتیجه انفرادی مسابقات:

وزن ۵۶- ) مهیار کاملی لنگرودی

وزن ۶۲- ) بیژن برهان زهی

وزن ۶۹- ) پیمان وظیفه شناس

وزن ۷۷- ) محمد راحت طلب

وزن ۸۵- ) سعید زرآینه

وزن ۹۴- ) غلامحسین دواتگر

وزن ۹۴+ ) سلیم جوکار

حیات غرب این پیروزی ارزنده را به جوان شایسته کرمانشاهی تبریک عرض می کند 

نظرات  

 
#3 افشین عبدالهی نژاد 1394-08-16 01:05
جناب زراینه عزیز تبریک میگم و از خدا میخوام همیشه در تمامی مراحل زندگی هم طلا داشته باشی و برای خودت خانوادت استان و کشور عزیزمان افتخارات پی در پی کسب کنی
 
 
#2 حامد 1394-08-14 21:40
با سلام و خسته نباشی به استاد عزیزم کسب مقام نخست کشوری و راه یافتن به مسابقات برون مرزی رو بهتون تبریک میگم به امید موفقیت و قهرمانی برای شما استاد گرامی.
 
 
#1 مسلم 1394-08-14 20:48
ماشالله اقا سعید افتخار میکنم همچین مربی دارم خداوند بهت سلامتی وتندرستی بده انشالله که بتونی مثل همیشه با قدرت و روحیه ای بسیار بالا یکبار دیگه واسه کشور و شاگردات افتخاری دیگه کسب کنی به امید پیروزی و قهرمانی .
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی