جشنواره فرهنگی ورزشی کمیته امداد امام خمینی (ره)

 

حیات غرب - کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان کرمانشاه همواره به فعالیتهای فرهنگی و ورزشی  توجه خاصی داشته است .همه ساله مجموعه مسابقاتی را به منظور تقویت مودت و دوستی بیشتر و تشویق کار کنان به ورزش و حفظ سلامتی کار کنان، در سطح استان اجرا می کند .

جشنواره فرهنگی ورزشی کار کنان این نهاد از تاریخ 26 لغایت 28 آبان ماه در رشته های فوتسال – طناب کشی – شطرنج – شنا و دارت برگزار گردید .

مر حله مقدماتی رشته فوتسال و والیبال در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی و رشته طناب کشی در سالن ورزشی شهدای کمیته امداد امام خمینی (ره ) بر گزار شد .

در این مسابقات و در رشته طناب کشی 2 تیم الف و ب دفتر استان - در فوتسال تیم الف شهرستان کرمانشاه و تیم الف استان کرمانشاه - در رشته والیبال تیم الف مدیریت شهرستان کرمانشاه و تیم دفتر استان به مر حله نیمه نهایی رسیدند .

مر حله نیمه نهایی در 4 آذر و مر حله نهایی 27 و 28 آذر در شهرستان صحنه برگزار خواهد شد .

در این دوره از مسابقات 17 تیم از کل استان حضور پیدا می کنند .

آقای ارفعی که مسئولیت هیئت برگزاری مسابقات را بر عهده دارند  تداوم اینگونه مسابقات را در جهت هم گرایی ،تامین سلامتی و تشویق کار کنان به ورزش و فعالیت بدنی بسیار مفید می دانند .

همچنین آقای هادی عظیم زاده سرپرست تیم مدیریت شهرستان کرمانشاه گفت : کار کنان باید در هیچ شرایطی انگیزه فعالیت ورزشی را از دست ندهند . در دنیای امروز که تحرک افراد خصوصا کارمندان محدود شده است زمینه بسیاری از بیماری ها در سنین پایین دیده می شود و کارکنان اگر تحرک و ورزش کافی نداشته باشند به بیماریهایی مبتلا خواهند شد که کارآیی و بهره وری آنها را کاهش می دهد . لذا اینگونه مسابقات انگیزه ای خواهد بود که کارکنان محترم بخشی از وقت خود را به ورزش اختصاص دهند . با تداوم این کار ارزنده محیطی شاد و صمیمی با کار آیی بالا خواهیم داشت خوشبختانه مجموعه مدیریت کمیته امداد به این موضوع توجه ویژه ای دارند .

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی