نشست صمیمی استاندار کرمانشاه با خانواده ورزش استان + عکس

حیات غرب - نشست صمیمی جامعه ورزش استان با دکتر اسداله رازانی استاندار کرمانشاه صبح روز یکشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.
دکتر رازانی هدف از تشکیل از این نشست را آشنایی بیشتر با مشکلات، چالش ها و پتانسیل های جامعه ورزشی استان از زبان خود ورزشکاران و جامعه ورزشی استان عنوان کرد و گفت: طی چند مدت گذشته همواره بر تشکیل چنین نشستی که روسای هئیت های ورزشی، قهرمانان، ورزشکاران و مربیان تیم های ورزشی در آن شرکت داشته باشند، تاکید کرده ام.
وی با بیان اینکه به عنوان یک مدیر که در استان های مختلف کار کرده ام از ورزش استان کرمانشاه بی اطلاع نیستم و با رتبه ها و جایگاه هایی که این استان در گذشته کسب کرده آشنایی دارم، گفت: فکر می کنم با توجه به پتانسیل ها و مزیت های موجود، این استان استحقاق بیشتری در زمینه ورزش دارد و ورزش استان هم اکنون در جایگاه اصلی خود قرار ندارد.
رئیس شورای ورزش استان در ادامه خاطرنشان ساخت: ورزش در بسیاری از کشورها و کشور ایران مورد علاقه همگان به ویژه جوانان قرار دارد و وسیله ای است که هم جوانان را به هیجان می آورد و هم اینکه هیجان جوانان را سمت و سو خاصی می بخشد.
وی با بیان اینکه اهمیت ورزش بسیار بدیهی می باشد، تصریح کرد: ورزش به عنوان ابزار و وسیله ای برای تخلیه روانی جوانان و از علائم و ابزار نشاط دهنده جوانان می باشد.
استاندار کرمانشاه گفت: باید یک نگاه علمی به ورزش داشته باشیم زیرا این مقوله بسیار مهم در تمام امورات مردم جاری است و مردم روزانه به نوعی با آن سروکار دارند.
وی بیان داشت: از تمامی هئیت ها و ورزشکاران استان می خواهیم با پیشنهادات و راهکارهای خود مجموعه مدیریتی را در پیشبرد و توسعه بخش ورزش استان کمک نمایند.
وی گفت: باید با هم اندیشی و همفکری بسترهای لازم را برای توسعه بیش از پیش این بخش مهم استان را فراهم آوریم.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هر آنچه که در این نشست مورد اظهار نظر و پیشنهاد قرار گیرد در شورای ورزش استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: قبل از ورودم به استان، 10 محور کاری را برای استان تعریف کرده ام که تربیت بدنی و ورزش استان جزء این 10 محور و اولویت های کاری قرار دارد.
دکتر رازانی بیان داشت: احساس کردیم با توجه به فاصله ای که وجود دارد چنین نشستی با هئیت های مختلف و بزرگان جامعه ورزشی استان برگزار گردد.
در این نشست همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز گفت: در سطح استان 48 هئیت ورزشی داریم که با فعال شدن دو هئیت اسکی و چوگان این هئیت ها در استان تکمیل می گردد.
به گفته مجتبی جوهری 100 رشته ورزشی در استان فعال می باشد.
وی اظهار داشت: در 6 ماهه اول سالجاری 660 ورزشکار از استان کرمانشاه مدال رنگی کسب کردند که 34 مدال جهانی و آسیایی بوده است.
وی افزود: همچنین در 6 ماهه اول امسال 560 نفر به تیم های ملی دعوت شده اند که از این تعداد 300 نفر آنها مرد و مابقی زن می باشند.
جوهری گفت: این نشست با حضور روسای هئیت های ورزشی، قهرمانان، مربیان و ورزشکاران تیم های مختلف ورزشی در استان تشکیل شده است.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی