یک درصد بودجه ادارات ورزش استان را متحول می کند

حیات غرب - در نشست مشترک ذیحسابان دستگاههای اجرایی و مدیرکل اقتصاد و دارایی ، رئیس خزانه کرمانشاه با مدیرکل و مسئولین ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر عملیاتی شدن ماده 53 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در خصوص توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت‌های ورزش تاکید شد 

سعید ستایش فر معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان با اشاره به ابلاغ مجوز قانونی از اواسط آذرماه به استانها اظهار کرد:عملی شدن این قانون در راستای کمک به ورزش استان و رشته های ورزشی یک تکلیف است.
وی با اشاره به قانون الحاقی به ماده 53 اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مجازند یک درصد (1%) از اعتبارات خود را به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت‌های ورزش و امور جوانان در قالب قوانین بودجه سنواتی هزینه کنند.
ستایش فر افزود:از این یک درصد ، سی درصد (30%) می بایست در اختیار اداره کل ورزش و جوانان برای تکمیل فضاها و اماکن ورزشی و توسعه ورزش در نقاط مختلف قرار گیرد که در صورت محقق شدن آن بخش قابل توجهی از مشکلات این حوزه مرتفع خواهدشد.
معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان در ادامه افزود:خوشبختانه در آخرین نشست شورای برنامه ریزی استان نیز استاندار کرمانشاه بر اجرای این قانون تاکید و خواستار عملی شدن ان در زمینه حمایت از ورزش شد.
وی با اشاره به اظهارات استاندار کرمانشاه در خصوص اولویت ورزش و توسعه آن از ذیحسابان دستگاههای اجرایی خواست با هماهنگی مدیر محترم دستگاه در خصوص اجرایی کردن این قانون اقدامات موثری بعمل آورند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی