گودرزی وزیر ورزش : مهمترین برنامه ما در سال 95 موفقیت در المپیک خواهد بود

حیات غرب - محمود گودرزی در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید ضمن تبریک سال نو با اشاره به نام گذاری سال 95 افزود: فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری در اقدام به عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ما در اجرای راهبردها و برنامه های وزارتخانه باشد.
وی گفت: امیدوارم سال 95، سال موفقیت ورزش ایران باشد و در حوزه قهرمانی تبلور این موفقیت در المپیک ریو خواهد بود و همه تلاش ما برای کسب نتایج خوب در این رویداد بزرگ است و برنامه اصلی ما در سال جدید المپیک و مسایل و نیازهای قهرمانان و موفقیت در این بازیها خواهد بود.
گودرزی ورزش ایران در سال گذشته را موفق ارزیابی کرد و افزود: ادعای ما بر اساس آمار و ارقام است .2 برایر شدن مدالها در حوزه قهرمانی ، توسعه بیشتر ورزش همگانی و تکمیل و تجهیز زیر ساخت ها با توجه به میزان بودجه عمرانی تخصیص یافته به وزارت ورزش حکایت از موفقیت ورزش ایران در سال 94 دارد.
وی آرامش، امید و تقویت این حس در بین مخاطبان این دو بخش در جامعه را از دست آوردهای خوب وزارتخانه در سال گذشته دانست.
وزیر ورزش و جوانان درباره فعالیت وزارت ورزش و جوانان در بخش جوانان گفت: در حوزه جوانان با وحود همه محدودیت های مالی و تکالیف سنگینی که بر عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است ، نمره قابل قبولی می گیریم .
وی انضباط مالی و نگاه عدالت محور بودجه ای به همه فدراسیون ها را از دیگر موفقیت های وزارتخانه در سال گذشته دانست .
گودرزی از همه معاونان، مدیران کل ستادی و استانی در سال جدید خواست تا با توان و همت بالا در خدمت اهداف نظام و کشور و اجرایی کردن شعار سال باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی