رشیدی: راه آهن یزدان نگاه ویژه ای به فوتبال پایه دارد

حیات غرب - میلاد ربیع زاده - سرپرست کرمانشاهی باشگاه راه آهن یزدان از برنامه های این باشگاه قدیمی در خصوص برنامه ریزی فوتبال پایه گفت و افزود: خوشبختانه مهندس کیانیان مالک محترم باشگاه نظر ویژه ای روی کشف استعدادهای فوتبال دارند و بر این عقیده هستند که باشگاه راه آهن یزدان به مانند گذشته درخشان خود باید تبدیل به کارخانه بازیکن سازی شود و با کشف استعداد ها و پروش آنها به رشد فوتبال ایران کمک کند.

حسین رشیدی کرم بستی در ادامه با اشاره این موضوع اظهار کرد : که پس از اینکه به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده ام اولین اقدامات خود را معطوف به برنامه ریزی در این خصوص کرده ام.

این مدیر کرمانشاهی با اشاره به وجود استعداد های فراوان در سراسر کشور گفت: یکی از مناطق سرشار از پتانسیل در کشورمان استان کرمانشاه است که همواره و در طول سال های گذشته بازیکنان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کرده به همین دلیل بنده و همه همشهریان عزیزم در باشگاه نگاه ویژه ای به این استعداد ها خواهیم داشت.

وی در خصوص تیم بزرگسالان راه آهن یزدان که در فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور خواهد داشت، اظهار داشت: برنامه ریزی خوبی انجام شده تا این تیم با قدرت و صلابت به لیگ برتر بازگردد که ان شاءالله با اقداماتی که در روزهای آینده صورت خواهد گرفت این برنامه ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی