در مراسم تجلیل ، سماق بجای هدیه تقدیم قهرمانان استان کرمانشاه شد/ تعدادی از قهرمانان سالن را ترک کردند

حیات غرب - همه ساله شهرداری کرمانشاه مراسم تجلیل از قهرمانان کرمانشاهی را انجام می دهد. این کار برای تشویق جوانان به سمت ورزش بسیار مفید بوده و قدمی مثبت در زمینه ی فرهنگ سازی است . هزینه در بخش ورزش خصوصا برای قهرمانان یک نوع سرمایه گذاری فرهنگی با بازده فراوان است .

امسال قضیه متفاوت شد . آش سوء استفاده از این مراسمها آنقدر شور شد که صدای آشپز ها را هم در آورد .

در ما ه های اخیر برخی از اعضای شورای شهر با بودجه شهرداری مراسم تجلیل برگزار کرده و از بودجه ی شهر داری و بکام خود فعالیت تبلیغاتی انجام می دهند تا به این منظور در قلب نازنین افرادی که هدیه می گیرند جا خوش کنند و در برگ آرای انتخاباتی نام آنها درج شود . این حرکات خام و لو رفته و ناشیانه نوعی توهین به شعور مخاطب است .

مراسم تجلیل از قهرمانان روز چهر شنبه 25 اسفند 95در سالن انتظار کرمانشاه انجام شد . برخی از آقایان عضو شورای دل خود را لیف و صابون زده بودند  تا از این مراسم بیشترین بهره برداری تبلیغاتی را به عمل آورند . ولی اعتراض گسترده رسانه ها بعنوان مدافعین واقعی حقوق مردم باعث شد . حساسیت بالا برود و جلو این تخلف تبلیغاتی گرفته شود .

قرار شد این هدیه از ماده 17 تامین شود ولی چون این بخش با محدودیت قانونی مواجه بود اعضای شورا تصمیم میگیرند این هدایا از بودجه جاری هزینه شود . این موضوع باعث می شود فرمانداری و نهادهای نظارتی و بازرسی به میدان آمده و جلو این نمایش تبلیغاتی را بگیرند .

این کار برای برخی از اعضای شورای شهر نتیجه ی عکس داشت  .کرمی معاونت مالی شهرداری گفت: دلیل ابهام در خصوص ماده ۱۷ و نبود بودجه هدایای این مراسم سال آینده تقدیم ورزشکاران خواهد شد! و هدایای این عزیزان بعد از تصویب پرداخت می شود .

این حرکت یعنی اینکه اگر قهرمانانی روی همین چندر غاز هدیه در ایام عید حساب باز کرده بودند بعلت سوء استفاده ی برخی از اعضای شورا باید همچنان منتظر بمانند . 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی