روایت وزیر ورزش از بازی ایران و انگلستان

 

حیات غرب -سید حمید سجادی، وزیر ورزش در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به حضور تماشاچیان ایران و تشویق تیم ملی فوتبال در نخستین دیدار برابر تیم ملی انگلیس هم اشاره کرد و گفت که فضای خیلی خوبی در ورزشگاه در دیدار اول بود که امیدواریم در دومین بازی موفق ظاهر شویم.

وزیر ورزش و جوانان درباره برخی حاشیه‌ها در سکوهای ورزشگاه در بازی اول ایران گفت: در حال هماهنگی برای ورود تماشگران ایرانی به بازی بودیم. ۵ دقیقه بعد از ورود من به ورزشگاه بازی شروع شد. آقای نبی به من گزارش داد قبل از شروع بازی برای کمتر از یک دقیقه از سکوها مزاحمت هایی ایجاد و حرف های غیرورزشی بیان شد. در حین بازی هم دو بار این ادبیات غیرورزشی را شنیدیم که ارتباطی به بازی نداشت. اختلاف هایی پیش آمده و پرچم هایی نصب کرده بودند که خود تماشاگران با هم درگیر شده بودند.

سجادی اضافه کرد: مسئولان انتظامی هم رفتند آنجا را سامان دادند. صدا که پخش شده بود، عده ای فکر کردند در حال اهانت به تیم ملی هستند، اما اینگونه نبود و در مجموع فضای ورزشگاه حتی از بازی های داخلی بهتر کنترل شده بود.

***

تاکید رئیسی بر شنیدن اعتراضات و انتقادات

سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: امروز که دشمن به صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته، راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های او پرهیز از هر گونه تاخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.

«لزوم حرکت مسئله‌محور دستگاه‌های اجرایی» و «تامین نیازهای مردم به ویژه توجه به معیشت آنها» از دیگر تاکیدات رئیسی به همکاران دولت بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کارهای مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 رئیسی افزود: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد، اما اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد. اغتشاش هم مانع گفتگو و هم مانع هر نوع توسعه یافتگی است و مردم انتظار دارند با آن برخورد قاطع شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی