تقو یت و گسترش سمن ها برای مبارزه با مواد مخدر

 

 

 

حیات غرب - رضایی بابادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر ضرورت جلب مشارکت های مردمی مردمی و گسترش تشکل های مردم نهاد در مبارزه جدی تر با مواد مخدر و اعتیاد تاکید کرد.

وی گفت: هر چقدر زمینه های مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد گسترش پیدا کند به همان اندازه گرایش جوانان به سمت مواد مخدر کاهش می یابد، لذا باید تلاش شود تا مشارکت های مردمی برای مبارزه با مواد مخدر گسترش پیدا کند و با جدیت به توسعه سمن ها نیز در این راستا توجه شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در محلات مختلف شهر،مردم باید با یک فعالیت فوق برنامه و ویژه به امر مبارزه با مواد مخدر هدایت شوند و این مهم با تشکیل و گسترش سمن ها محقق می شود.

وی با بیان اینکه با تلاش و اهتمام دستگاه های ذیربط در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات جدی و خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مبارزه گسترده تر با این پدیده شوم مستلزم جلب مشارکت های مردمی و توسعه سمن ها است.

مهندس رضایی گفت: در سال گذشته با رشد تعداد تشکل های مردم نهاد نبست به سال های گذشته روبرو بودیم اما همچنان باید تلاش شود تا تعداد این تشکل ها به صورت چشمگیری گسترش پیدا کند زیرا با تحقق این موضوع مسائل و مشکلات بهتر و سریع تر حل خواهند شد.

وی بیان داشت: مشارکت های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر نتایج خوب و اثرگذاری به همراه خواهد داشت که منجر به آگاه سازی مردم از نتایج شوم اعتیاد نیز می شود.

در این جلسه برنامه های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر در استان تشریح شد.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی