هیلو به یاری طبیعت شتافت/مناطق جنگلی عثماوند کرمانشاه طعمه ی حریق شد/ تلاش ها برای اطفاء حریق ادامه دارد

photo_2015-08-15_08-34-52

  حیات غرب - سازمان مردم نهاد هیلو طی یک اعلامیه دوستداران محیط زیست را برای همیاری و کمک به اطفاء حریق در منطقه ی عثمانوند کرمانشاه دعوت نموده است.  مساحتی بیش از ۲۰۰ هکتار پوشش جنگلی انبوه در منطقه ی عثمان کرمانشاه از دو شب پیش تاکنون در حال سوختن است و به دلیل وزش باد رو به گسترش میباشد. (منطقه ی جنگلی عثمانوند تنها دارنده ی پوشش انبوه جامعه ی بلوط در جنوب استان کرمانشاه است)

اطلاعیه ی تشکل مردم نهاد هلیو :

((قابل توجه فعالان حوزۀ محیط زیست و شهروندان گرامی شهرستان کرمانشاه
با توجه به وقوع آتش سوزی گسترده در مناطق جنگلی عثمانوند- در جنوب استان کرمانشاه- سازمان مردم نهاد هیلو جنبش علفزار کرمانشاه به منظور ساماندهی گروهی متشکل از همشهریان گرامی در عصر روز جمعه (۲۳/۵/۹۴) جهت حضور در محل و کنترل گسترش آتش سوزی در این منطقه، نیازمند حضور نیروهای داوطلب و تأمین وسائل نقلیه و ابزار کارآمد جهت اطفاء حریق می باشد.
از تمامی نیروهای مردمی خواهشمندیم با برقراری تماس با این سازمان از طریق شبکه های اجتماعی یا با شماره تلفن ۰۹۱۸۱۳۰۵۰۹۴ (به نام آقای سعید سلیمانی) آمادگی خود را به سازمان مردم نهاد هیلو اعلام نمایند.))

دقایقی پیش مسئولین سازمان مردم نهاد هیلو طی تماسی با ریژاونیوز اعلام نمودند که آتش سوزی همچنان ادامه دارد و وضعیت بسیار بحرانی بوده و نیازمند همراهی و یاری هر چه بیشتر رسانه ها و شهروندان دوستدار محیط زیست هستند.
لازم به ذکر است که برخی از فعالین محیط زیست سنندج و مریوان هم جهت کمک به اطفاء حریق در منطقه حضور یافتند
فراخوان فوری: از تمامی عزیزانی که از این حادثه مطلع هستند تقاضا می شود که جهت کمک به اطفاء حریق هر چه سریعتر به منطقه ی عثماوند مراجعه نموده و برای جلوگیری و مهار این حادثه ی اسفناک همت گمارند.

 photo_2015-08-15_08-34-57

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی